Reklama

Abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w firmie

Firmy muszą regulować abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych. W przeciwnym razie mogą zapłacić kary.

Aktualizacja: 18.12.2016 08:19 Publikacja: 18.12.2016 07:00

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.

Foto: Bloomberg, Martin Leissl

Biura, hotele, sklepy – to miejsca, w których na codzień korzysta się z radia czy telewizora. Czy tego właściciel przedsiębiorstwa chce, czy nie, to musi płacić abonament radiowo-telewizyjny.

Obowiązek wnoszenia abonamentu wiąże się również z odbiornikami radiowymi w samochodach służbowych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Prawo w firmie
Spór o zabiegi poprawiające urodę. Rzecznik MŚP w obronie branży beauty
Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama