Reklama

Abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych w firmie

Firmy muszą regulować abonament za używanie odbiorników radiowych i telewizyjnych. W przeciwnym razie mogą zapłacić kary.

Aktualizacja: 18.12.2016 08:19 Publikacja: 18.12.2016 07:00

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.

Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.

Foto: Bloomberg, Martin Leissl

Biura, hotele, sklepy – to miejsca, w których na codzień korzysta się z radia czy telewizora. Czy tego właściciel przedsiębiorstwa chce, czy nie, to musi płacić abonament radiowo-telewizyjny.

Obowiązek wnoszenia abonamentu wiąże się również z odbiornikami radiowymi w samochodach służbowych.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama