Aktualizacja: 18.12.2016 08:19 Publikacja: 18.12.2016 07:00
Przedsiębiorca nie może się tłumaczyć, że nie ogląda telewizji albo nie słucha radia.
Foto: Bloomberg, Martin Leissl
Biura, hotele, sklepy – to miejsca, w których na codzień korzysta się z radia czy telewizora. Czy tego właściciel przedsiębiorstwa chce, czy nie, to musi płacić abonament radiowo-telewizyjny.
Obowiązek wnoszenia abonamentu wiąże się również z odbiornikami radiowymi w samochodach służbowych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas