Aktualizacja: 26.07.2016 23:33 Publikacja: 26.07.2016 18:48
Foto: 123RF
Unia Europejska chce objąć ochroną umowy nieodpłatne, w których konsument w zamian za dostęp do usługi przekazuje dostawcy swoje dane osobowe. Dzięki temu firmy mogą skuteczniej profilować reklamy i więcej na nich zarabiać.
– Dane stały się faktycznie środkiem płatniczym – mówi Johannes Kleis z Biura Europejskich Związków Konsumenckich (BEUC). – Dlatego prawa konsumenta, np. do naprawy lub zwrotu pieniędzy, gdy produkt nie funkcjonuje, jak należy, powinny mieć zastosowanie także wtedy, gdy klient zapłacił danymi, a nie pieniędzmi.
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas