Aktualizacja: 24.07.2016 15:40 Publikacja: 24.07.2016 15:40
Chociaż wartość polskiego eksportu do Afryki systematycznie rośnie, to jego obecny poziom, biorąc pod uwagę skalę i potencjał całego kontynentu, trudno uznać za satysfakcjonujący. Na pewno polscy przedsiębiorcy mają tam do zaoferowania jeszcze znaczenie więcej dobrych produktów i usług.
Wejście na ten rynek jest oczywiście o wiele trudniejszy, niż na zbliżony nam kulturowo i prawnie rynek europejski. Tym bardziej, firmy, które myślą o dywersyfikacji kierunków rozwoju, eksportu, powinny rozważyć udział w 10 już edycji International Africa Export & Import Fair.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas