Chociaż wartość polskiego eksportu do Afryki systematycznie rośnie, to jego obecny poziom, biorąc pod uwagę skalę i potencjał całego kontynentu, trudno uznać za satysfakcjonujący. Na pewno polscy przedsiębiorcy mają tam do zaoferowania jeszcze znaczenie więcej dobrych produktów i usług.

Wejście na ten rynek jest oczywiście o wiele trudniejszy, niż na zbliżony nam kulturowo i prawnie rynek europejski. Tym bardziej, firmy, które myślą o dywersyfikacji kierunków rozwoju, eksportu, powinny rozważyć udział w 10 już edycji International Africa Export & Import Fair.

Główne profile wystawców obejmują:

- edukację,

- transport międzynarodowy i logistykę,

Reklama
Reklama

- tekstylia i odzież,

- materiały budowlane,

- samochody,

- urządzenia elektryczne,

- produkty techniczne, chemiczne i kosmetyki,

- maszyny,

- technologie informacyjne,

- górnictwo,

- turystykę.

Wszystkie podmioty zainteresowane udziałem w wydarzeniu powinny zapoznać się z informacjami podanymi na oficjalnym portalu targów, na którym znajdują się także formularz rejestracyjny. Oficjalna strona wydarzenia: http://www.eeoevents.com/aexim.