Chociaż wartość polskiego eksportu do Afryki systematycznie rośnie, to jego obecny poziom, biorąc pod uwagę skalę i potencjał całego kontynentu, trudno uznać za satysfakcjonujący. Na pewno polscy przedsiębiorcy mają tam do zaoferowania jeszcze znaczenie więcej dobrych produktów i usług.
Wejście na ten rynek jest oczywiście o wiele trudniejszy, niż na zbliżony nam kulturowo i prawnie rynek europejski. Tym bardziej, firmy, które myślą o dywersyfikacji kierunków rozwoju, eksportu, powinny rozważyć udział w 10 już edycji International Africa Export & Import Fair.
Główne profile wystawców obejmują:
- edukację,
- transport międzynarodowy i logistykę,
- tekstylia i odzież,
- materiały budowlane,
- samochody,
- urządzenia elektryczne,
- produkty techniczne, chemiczne i kosmetyki,
- maszyny,
- technologie informacyjne,
- górnictwo,
- turystykę.
Wszystkie podmioty zainteresowane udziałem w wydarzeniu powinny zapoznać się z informacjami podanymi na oficjalnym portalu targów, na którym znajdują się także formularz rejestracyjny. Oficjalna strona wydarzenia: http://www.eeoevents.com/aexim.