Aktualizacja: 29.05.2016 12:51 Publikacja: 29.05.2016 12:41
Zgodnie z warunkami ubiegania się o unijne wsparcie w ramach branżowych programów promocji, przedsiębiorca musi dysponować własnym planem rozwoju eksportu, ale ten, przynajmniej w pewnym stopniu, musi pokrywać się z założeniami programu. Z jednej strony oznacza to konieczność wyboru przynajmniej jednego rynku docelowego, wskazanego w programie jako rynek perspektywiczny. Dla firm z sektora IT/ICT oznacza to konieczność wskazania: Brazylii, Japonii, Korei Południowej, USA, Iranu, Izraela lub Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas