Dotacje unijne na umiędzynarodowienie branży IT i ICT

Program promocji dla branży IT/ICT, który ma pomóc firmom w międzynarodowej ekspansji, zakłada, że przynajmniej jeden z docelowych rynków musi dotyczyć: USA, Japonii, Iranu, Brazylii, Korei Południowej, Izraela lub Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Aktualizacja: 29.05.2016 12:51 Publikacja: 29.05.2016 12:41

Zgodnie z warunkami ubiegania się o unijne wsparcie w ramach branżowych programów promocji, przedsiębiorca musi dysponować własnym planem rozwoju eksportu, ale ten, przynajmniej w pewnym stopniu, musi pokrywać się z założeniami programu. Z jednej strony oznacza to konieczność wyboru przynajmniej jednego rynku docelowego, wskazanego w programie jako rynek perspektywiczny. Dla firm z sektora IT/ICT oznacza to konieczność wskazania: Brazylii, Japonii, Korei Południowej, USA, Iranu, Izraela lub Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama