Dotacje unijne na umiędzynarodowienie branży IT i ICT

Program promocji dla branży IT/ICT, który ma pomóc firmom w międzynarodowej ekspansji, zakłada, że przynajmniej jeden z docelowych rynków musi dotyczyć: USA, Japonii, Iranu, Brazylii, Korei Południowej, Izraela lub Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Aktualizacja: 29.05.2016 12:51 Publikacja: 29.05.2016 12:41

Zgodnie z warunkami ubiegania się o unijne wsparcie w ramach branżowych programów promocji, przedsiębiorca musi dysponować własnym planem rozwoju eksportu, ale ten, przynajmniej w pewnym stopniu, musi pokrywać się z założeniami programu. Z jednej strony oznacza to konieczność wyboru przynajmniej jednego rynku docelowego, wskazanego w programie jako rynek perspektywiczny. Dla firm z sektora IT/ICT oznacza to konieczność wskazania: Brazylii, Japonii, Korei Południowej, USA, Iranu, Izraela lub Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Dostawa leków na innych i racjonalnych zasadach
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?