Aktualizacja: 24.12.2015 17:00 Publikacja: 24.12.2015 17:00
Foto: 123RF
Pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia w USA uznawany jest za początek sezonu zakupów przed świętami Bożego Narodzenia. By zdobyć klientów, w tym dniu sieci handlowe wprowadzają największe promocje. Tegoroczny czarny piątek – Black Friday – był rekordowy pod względem zakupów przez internet. Wydano ponad 1,7 mld dolarów. To aż o 25 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Również w Polsce okres przedświąteczny to czas intensywnego wzrostu w handlu elektronicznym. Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że zakupy przez internet robi już 55 proc. internautów, a 68 proc. regularnie odwiedza e-sklepy. Ten sposób kupowania jest wygodny i pozwala zaoszczędzić czas, jaki konsument może przeznaczyć na przygotowanie domowej, świątecznej atmosfery. Między innymi z tych względów coraz więcej polskich konsumentów wybiera tę formę przedświątecznych zakupów.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas