Aktualizacja: 24.12.2015 17:00 Publikacja: 24.12.2015 17:00
Foto: 123RF
Pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia w USA uznawany jest za początek sezonu zakupów przed świętami Bożego Narodzenia. By zdobyć klientów, w tym dniu sieci handlowe wprowadzają największe promocje. Tegoroczny czarny piątek – Black Friday – był rekordowy pod względem zakupów przez internet. Wydano ponad 1,7 mld dolarów. To aż o 25 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Również w Polsce okres przedświąteczny to czas intensywnego wzrostu w handlu elektronicznym. Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że zakupy przez internet robi już 55 proc. internautów, a 68 proc. regularnie odwiedza e-sklepy. Ten sposób kupowania jest wygodny i pozwala zaoszczędzić czas, jaki konsument może przeznaczyć na przygotowanie domowej, świątecznej atmosfery. Między innymi z tych względów coraz więcej polskich konsumentów wybiera tę formę przedświątecznych zakupów.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas