Aktualizacja: 23.12.2015 06:10 Publikacja: 23.12.2015 06:10
Sporo z tych zamówionych w internecie paczek pod choinkę wróci z powrotem do firm, z których je wysłano
Foto: 123RF
Okres świąt Bożego Narodzenia to czas wzmożonych przychodów dla wielu branż, w tym przede wszystkim handlowej. To właśnie w tym okresie wydajemy dużą część naszych wynagrodzeń na świąteczne prezenty. Coraz więcej konsumentów swoich zakupów dokonuje przez internet. Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że zakupy przez internet robi już 55 proc. internautów, a 68 proc. regularnie odwiedza e-sklepy.
Nie wszystkie prezenty kupione pod choinkę są trafione. Część z nich tuż po świętach zwracana jest sprzedawcom. W takiej sytuacji właściciele i pracownicy e-sklepów zadają sobie często pytanie, czy ich obowiązkiem jest przyjęcie niechcianego prezentu i zwrot pieniędzy za sprzedany już towar.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas