Prawa do nazwy i logo po zakończeniu współpracy przedsiębiorców

Firmowy znak identyfikacyjny może być utworem, za którego używanie twórca może żądać zapłaty, także wtedy, gdy powstał jako kompilacja gotowych elementów z powszechnie dostępnych programów graficznych.

Publikacja: 04.12.2015 06:30

Prawa do nazwy i logo po zakończeniu współpracy przedsiębiorców

Foto: 123RF

Dorota Gajos-Kaniewska

Tak uznał Sąd Apelacyjny w Warszawie w wyroku z 23 grudnia 2014 r. (I ACa 703/14).

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama