Prawa do nazwy i logo po zakończeniu współpracy przedsiębiorców

Firmowy znak identyfikacyjny może być utworem, za którego używanie twórca może żądać zapłaty, także wtedy, gdy powstał jako kompilacja gotowych elementów z powszechnie dostępnych programów graficznych.

Publikacja: 04.12.2015 06:30

Prawa do nazwy i logo po zakończeniu współpracy przedsiębiorców

Foto: 123RF

Dorota Gajos-Kaniewska

Tak uznał Sąd Apelacyjny w Warszawie w wyroku z 23 grudnia 2014 r. (I ACa 703/14).

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku