Aktualizacja: 22.11.2015 12:40 Publikacja: 22.11.2015 12:40
Wielobranżowa misja dla agentów handlowych do Hiszpanii zaplanowana jest w dniach 3-4 lutego przyszłego roku. Stowarzyszenie Pracodawców regionu La Rioja, które jest głównym organizatorem tego spotkania, zaprasza do udziału agentów handlowych z całej Unii Europejskiej, działających w następujących branżach: obuwie, przemysł metalowy i maszynowy, materiały budowlane, opakowania, branża spożywcza i oczywiście wina.
W programie misji przewidziane są spotkania typu b2b z hiszpańskimi przedsiębiorcami (w tej chwili zgłosiło się ok 30 hiszpańskich firm, ale rejestracja jeszcze trwa), którzy będą prezentować swoją ofertę oraz wizyty w ich firmach. Jak już zostało zauważone, wybranym agentom organizator zamierza zafundować przelot oraz zakwaterowanie w trakcie misji (trzy noclegi). Koszt samego udziału w rozmowach b2b (rejestracja firmy i umieszczenie jej profilu w katalogu uczestników misji, wybór partnerów, ustalenie listy spotkań, przeprowadzenie rozmów, wizyty studyjne) to 560 euro, do czego należy doliczyć podatek VAT w wysokości 21 proc.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas