Reklama

Unijne dotacje: kryteria oceny projektów albo wyboru projektów

Przedsiębiorcy mogą zapoznać się z kolejnymi wytycznymi dotyczącymi oceny składanych przez nich projektów. To o tyle ważne, że od ilości uzyskanych punktów zależy los wniosku o przyznanie pomocy. Opublikowane kryteria dotyczą części programu „Inteligentny rozwój".

Aktualizacja: 12.06.2015 09:50 Publikacja: 12.06.2015 03:00

Unijne dotacje: kryteria oceny projektów albo wyboru projektów

Foto: www.sxc.hu

Program „Inteligentny rozwój", współfinansowany ze środków europejskich, a z którego dotowane mają być przede wszystkim projekty badawczo-rozwojowe, doczekał się kolejnych kryteriów wyboru projektów. Zatwierdził je tzw. komitet monitorujący. Z jednej strony daje to szansę ogłoszenia kolejnych konkursów przez właściwe instytucje (tzw. wdrażające), z drugiej – przedsiębiorcom pozwala się zorientować, jak właściwie przygotować projekty i na co w szczególności zwrócić uwagę.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Prawo w firmie
Spór o zabiegi poprawiające urodę. Rzecznik MŚP w obronie branży beauty
Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama