Sprzedawca musi zadbać, by informacje na stronie www były precyzyjne i dokładne

Logika regulacji, organów administracji sądów sprowadza się do tego, że konsument powinien być rzetelnie poinformowany, co kupuje

Publikacja: 06.05.2020 00:01

Sprzedawca musi zadbać, by informacje na stronie www były precyzyjne i dokładne

Foto: Adobe Stock

Zarówno zakres informacji, który sprzedawca musi przekazać konsumentom, jak i moment ich udostępnienia – czy to na stronie internetowej, czy w momencie dostawy już zakupionego produktu – sformułowany został w akcie rangi unijnej – rozporządzeniu nr 1169/2011, w sposób, który może budzić wątpliwości interpretacyjne i problemy „techniczne" w posługiwaniu się przepisami.

Czytaj też: Klient e-sklepu nie może kupować kota w worku

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Świąteczne prezenty, które doceniają pracowników – i które pracownicy docenią
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy