Sprzedawca musi zadbać, by informacje na stronie www były precyzyjne i dokładne

Logika regulacji, organów administracji sądów sprowadza się do tego, że konsument powinien być rzetelnie poinformowany, co kupuje

Publikacja: 06.05.2020 00:01

Sprzedawca musi zadbać, by informacje na stronie www były precyzyjne i dokładne

Foto: Adobe Stock

Zarówno zakres informacji, który sprzedawca musi przekazać konsumentom, jak i moment ich udostępnienia – czy to na stronie internetowej, czy w momencie dostawy już zakupionego produktu – sformułowany został w akcie rangi unijnej – rozporządzeniu nr 1169/2011, w sposób, który może budzić wątpliwości interpretacyjne i problemy „techniczne" w posługiwaniu się przepisami.

Czytaj też: Klient e-sklepu nie może kupować kota w worku

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki