Aktualizacja: 05.05.2020 13:48 Publikacja: 06.05.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Zarówno zakres informacji, który sprzedawca musi przekazać konsumentom, jak i moment ich udostępnienia – czy to na stronie internetowej, czy w momencie dostawy już zakupionego produktu – sformułowany został w akcie rangi unijnej – rozporządzeniu nr 1169/2011, w sposób, który może budzić wątpliwości interpretacyjne i problemy „techniczne" w posługiwaniu się przepisami.
Czytaj też: Klient e-sklepu nie może kupować kota w worku
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas