Reklama
Rozwiń

Sprzedawca musi zadbać, by informacje na stronie www były precyzyjne i dokładne

Logika regulacji, organów administracji sądów sprowadza się do tego, że konsument powinien być rzetelnie poinformowany, co kupuje

Publikacja: 06.05.2020 00:01

Sprzedawca musi zadbać, by informacje na stronie www były precyzyjne i dokładne

Foto: Adobe Stock

Zarówno zakres informacji, który sprzedawca musi przekazać konsumentom, jak i moment ich udostępnienia – czy to na stronie internetowej, czy w momencie dostawy już zakupionego produktu – sformułowany został w akcie rangi unijnej – rozporządzeniu nr 1169/2011, w sposób, który może budzić wątpliwości interpretacyjne i problemy „techniczne" w posługiwaniu się przepisami.

Czytaj też: Klient e-sklepu nie może kupować kota w worku

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji