Aktualizacja: 25.10.2018 06:40 Publikacja: 25.10.2018 06:40
Foto: Fotolia
- Część naszych pracowników zatrudnionych w sklepie spożywczym ma ustalony jako dzień wolny z tytułu 5-ciodniowego tygodnia pracy czwartek, inni piątek, a jeszcze inni sobotę. Stosujemy trzymiesięczny okres rozliczeniowy. Osobom, które mają co do zasady wolny czwartek, udzieliliśmy za święto 1 listopada innego dnia wolnego w różnych terminach. Jeden z tych pracowników miał wyznaczone wolne na 24 października, ale zachorował. Czy musimy mu wyznaczać kolejny dzień wolny? – pyta czytelniczka.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas