Aktualizacja: 25.10.2018 06:40 Publikacja: 25.10.2018 06:40
Foto: Fotolia
- Część naszych pracowników zatrudnionych w sklepie spożywczym ma ustalony jako dzień wolny z tytułu 5-ciodniowego tygodnia pracy czwartek, inni piątek, a jeszcze inni sobotę. Stosujemy trzymiesięczny okres rozliczeniowy. Osobom, które mają co do zasady wolny czwartek, udzieliliśmy za święto 1 listopada innego dnia wolnego w różnych terminach. Jeden z tych pracowników miał wyznaczone wolne na 24 października, ale zachorował. Czy musimy mu wyznaczać kolejny dzień wolny? – pyta czytelniczka.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas