Przedsiębiorca nie może odpowiadać za każdą szkodę klienta

Nie zawsze jest tak, że za każdym nieszczęśliwym wypadkiem kryje się ktoś, kto jest za niego odpowiedzialny w znaczeniu prawnym i od kogo można żądać naprawienia szkody, czyli najczęściej pieniędzy.

Aktualizacja: 15.07.2018 10:10 Publikacja: 15.07.2018 08:15

Przedsiębiorca nie może odpowiadać za każdą szkodę klienta

Foto: AdobeStock

Do takiego wniosku doszedł w wyroku Sąd Rejonowy w Kamiennej Górze, rozpatrując sprawę nieszczęśliwego zdarzenia do jakiego doszło w jednym z miejscowych biur kredytowych.

Czytaj także: Odszkodowanie dla... siebie samego

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama