Reklama
Rozwiń

Przedsiębiorca nie może odpowiadać za każdą szkodę klienta

Nie zawsze jest tak, że za każdym nieszczęśliwym wypadkiem kryje się ktoś, kto jest za niego odpowiedzialny w znaczeniu prawnym i od kogo można żądać naprawienia szkody, czyli najczęściej pieniędzy.

Aktualizacja: 15.07.2018 10:10 Publikacja: 15.07.2018 08:15

Przedsiębiorca nie może odpowiadać za każdą szkodę klienta

Foto: AdobeStock

Do takiego wniosku doszedł w wyroku Sąd Rejonowy w Kamiennej Górze, rozpatrując sprawę nieszczęśliwego zdarzenia do jakiego doszło w jednym z miejscowych biur kredytowych.

Czytaj także: Odszkodowanie dla... siebie samego

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego