Brak dobrego kontaktu z pracownikiem wystarczy, aby go zwolnić

Rozwiązanie umowy z pracownikiem może być zasadne także wtedy, gdy ten poprawnie i terminowo wykonuje swoje obowiązki. W szczególności, gdy przełożonemu trudno jest złapać z nim dobry kontakt i wspólny język.

Aktualizacja: 29.04.2018 13:24 Publikacja: 29.04.2018 07:00

Brak dobrego kontaktu z pracownikiem wystarczy, aby go zwolnić

Foto: 123RF

Przyjazna atmosfera w pracy ma ogromny wpływ na właściwe funkcjonowanie firmy. Niedopasowanie charakterologiczne często utrudnia współpracę, a czasami nawet całkowicie ją paraliżuje. W szczególności, jeżeli ta układa się kiepsko nie tylko w relacjach pomiędzy współpracownikami, ale i w kontaktach z pracodawcą. Niekiedy nie ma wyjścia i trzeba się rozstać. Jest to możliwe nawet wtedy, gdy pod względem merytorycznym praca podwładnego jest bez zarzutu.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń