Brak dobrego kontaktu z pracownikiem wystarczy, aby go zwolnić

Rozwiązanie umowy z pracownikiem może być zasadne także wtedy, gdy ten poprawnie i terminowo wykonuje swoje obowiązki. W szczególności, gdy przełożonemu trudno jest złapać z nim dobry kontakt i wspólny język.

Aktualizacja: 29.04.2018 13:24 Publikacja: 29.04.2018 07:00

Brak dobrego kontaktu z pracownikiem wystarczy, aby go zwolnić

Foto: 123RF

Przyjazna atmosfera w pracy ma ogromny wpływ na właściwe funkcjonowanie firmy. Niedopasowanie charakterologiczne często utrudnia współpracę, a czasami nawet całkowicie ją paraliżuje. W szczególności, jeżeli ta układa się kiepsko nie tylko w relacjach pomiędzy współpracownikami, ale i w kontaktach z pracodawcą. Niekiedy nie ma wyjścia i trzeba się rozstać. Jest to możliwe nawet wtedy, gdy pod względem merytorycznym praca podwładnego jest bez zarzutu.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025