Reklama

Employee experience, czyli jak dział HR może budować więź z potencjalnymi i obecnymi pracownikami

Rynek pracownika powoduje, że rośnie presja, jaką odczuwają managerowie działów HR. Jak budować więź z potencjalnymi i obecnymi etatowcami? Z pomocą przychodzi nowy trend – employee experience, czyli zarządzanie doświadczeniami pracowników związanymi z miejscem pracy.

Publikacja: 01.03.2018 04:50

Employee experience, czyli jak dział HR może budować więź z potencjalnymi i obecnymi pracownikami

Foto: Fotolia

Wysokość bezrobocia w Polsce osiąga coraz niższe wartości. W listopadzie 2017 r. stopa bezrobocia wynosiła 6,5 proc., czyli ponad 1,7 p.p. mniej w porównaniu do roku poprzedniego („Bezrobocie rejestrowane w Polsce" Raport miesięczny – listopad 2017 r., MRPiPS). Zjawisko to wpływa na nowe spojrzenie na rynek pracy, który nie bez powodu coraz częściej określany jest jako rynek pracownika. Jak budować wizerunek firmy, której główną wartością jest człowiek? Czas na wdrożenie strategii opartej na kreowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Materiał Promocyjny
Bruksela i krajowe fundusze wspierają firmy rolno-spożywcze
Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama
Reklama