Employee experience, czyli jak dział HR może budować więź z potencjalnymi i obecnymi pracownikami

Rynek pracownika powoduje, że rośnie presja, jaką odczuwają managerowie działów HR. Jak budować więź z potencjalnymi i obecnymi etatowcami? Z pomocą przychodzi nowy trend – employee experience, czyli zarządzanie doświadczeniami pracowników związanymi z miejscem pracy.

Publikacja: 01.03.2018 04:50

Employee experience, czyli jak dział HR może budować więź z potencjalnymi i obecnymi pracownikami

Foto: Fotolia

Wysokość bezrobocia w Polsce osiąga coraz niższe wartości. W listopadzie 2017 r. stopa bezrobocia wynosiła 6,5 proc., czyli ponad 1,7 p.p. mniej w porównaniu do roku poprzedniego („Bezrobocie rejestrowane w Polsce" Raport miesięczny – listopad 2017 r., MRPiPS). Zjawisko to wpływa na nowe spojrzenie na rynek pracy, który nie bez powodu coraz częściej określany jest jako rynek pracownika. Jak budować wizerunek firmy, której główną wartością jest człowiek? Czas na wdrożenie strategii opartej na kreowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki