Reklama

Jak kupić dom za granicą? Czy warto zainwestować we Włoszech? [PORADNIK]

Italia to kilka zróżnicowanych regionów. Gdzie Polacy najczęściej szukają nieruchomości? Z czym wiążą się takie zakupy? W imieniu czytelników pytamy, eksperci odpowiadają.

Publikacja: 01.09.2024 21:00

Polacy najczęściej szukają mieszkań w Toskanii, Apulii lub na Sycylii

Polacy najczęściej szukają mieszkań w Toskanii, Apulii lub na Sycylii

Foto: Rafal Wolinski

Polacy coraz chętniej kupują nieruchomości za granicą, dlatego przygotowujemy poradnikowe teksty, gdzie najlepiej inwestować, jak przebrnąć przez formalności i z jakimi problemami trzeba się liczyć. O swoich doświadczeniach opowiadają nabywcy, prawnicy i eksperci z rynku nieruchomości.

Trudno zliczyć filmy, których fabuła kręci się wokół nieruchomości w bajkowej Toskanii. Jakie bardziej przyziemne propozycje ma do zaoferowania Italia? Co kryje się za ofertami domu „za euro”? O wskazówki poprosiliśmy Polaków, którzy od wielu lat pośredniczą w transakcjach. Poprosiliśmy o skupienie się na rynku z punktu widzenia posiadacza wolnej gotówki bez ekstrawagancji. Opowieści o kupowaniu otoczonych winnicami wiejskich posiadłości pozostawiamy filmowcom.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Ukraińska gospodarka z niedoborem pracowników. To także problem polskich firm
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Raporty ekonomiczne
Miasta widma w Polsce? Za 20 lat będzie brakować kupujących mieszkania
Raporty ekonomiczne
Era „ciemnych fabryk”. AI bierze się za produkcję
Raporty ekonomiczne
Branża IT z większym optymizmem, lecz nadal tnie zatrudnienie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Raporty ekonomiczne
Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama