Handel zyskuje dzięki AI. Długa lista korzyści dla firm

Nawet o 10 proc. mogą wzrosnąć przychody sieci handlowych dzięki wykorzystaniu narzędzi opartych na generatywnej sztucznej inteligencji – wynika z najnowszej analizy Bain & Company. Lista korzyści dla firm jest długa.

Publikacja: 09.08.2024 16:01

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzen

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych

Foto: adobestock

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
  • Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
  • Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Zgoda na miliardy dla polskich kopalń niepewna. Rząd ma inny pomysł
Raporty ekonomiczne
W tym roku sprowadzimy do kraju milion używanych aut. W większości po wypadkach
Raporty ekonomiczne
Zakaz sprzedaży samochodów spalinowych trafi do kosza?
Raporty ekonomiczne
Firmy ruszyły już z poszukiwaniem pracowników
Raporty ekonomiczne
Zatrzęsienie mieszkań. Ale spektakularnych powrotów klientów na rynek nie ma