Reklama

Handel zyskuje dzięki AI. Długa lista korzyści dla firm

Nawet o 10 proc. mogą wzrosnąć przychody sieci handlowych dzięki wykorzystaniu narzędzi opartych na generatywnej sztucznej inteligencji – wynika z najnowszej analizy Bain & Company. Lista korzyści dla firm jest długa.

Publikacja: 09.08.2024 16:01

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzen

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych

Foto: adobestock

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
  • Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
  • Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Kupujący chcą zdążyć przed podwyżkami cen mieszkań
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Raporty ekonomiczne
Osłabiony popyt na pracę rzutuje na tempo wzrostu wynagrodzeń
Raporty ekonomiczne
Mimo wzrostu płac Polacy nie chcą wydawać. Czego się obawiają?
Raporty ekonomiczne
Toksyczny szef albo współpracownik podkopie zdrowie i zmniejszy szanse na premię
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Raporty ekonomiczne
Deweloperzy mieszkaniowi prężą muskuły, a działy sprzedaży zakasują rękawy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama
Reklama