- Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
- Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
- Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Aktualizacja: 14.05.2025 04:07 Publikacja: 09.08.2024 16:01
Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych
Foto: adobestock
Na rynkach eksportowych działa już 46 proc. handlowców online, co oznacza, iż po raz pierwszy jest ich więcej ni...
Polacy i Niemcy jednak przekonują się do samochodów elektrycznych. W kwietniu ich sprzedaż poszybowała zaskakują...
Prawie trzy czwarte hodowców uznaje sytuację w sektorze trzody chlewnej za słabą lub bardzo słabą. Co czwarty za...
Zadłużona branża meblarska nie radzi sobie z tanią konkurencją. Musi więc zmienić profil produkcji: postawić na...
Nigdy jeszcze na światowych rynkach surowcowych nie było tyle zamieszania. Czy światowa wojna handlowa zmieni si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas