Reklama
Rozwiń

Handel zyskuje dzięki AI. Długa lista korzyści dla firm

Nawet o 10 proc. mogą wzrosnąć przychody sieci handlowych dzięki wykorzystaniu narzędzi opartych na generatywnej sztucznej inteligencji – wynika z najnowszej analizy Bain & Company. Lista korzyści dla firm jest długa.

Publikacja: 09.08.2024 16:01

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzen

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych

Foto: adobestock

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
  • Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
  • Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Wakacyjne hity eksportowe czekają na Polaków za granicą
Raporty ekonomiczne
Prześwietlamy fuzje i przejęcia w sektorze IT. Jakie ciekawe trendy widać?
Raporty ekonomiczne
Cięcie płac menedżerów w państwowych spółkach. Odstraszanie fachowców?
Raporty ekonomiczne
Ustawa wiatrakowa i mrożenie cen prądu jeszcze wrócą
Raporty ekonomiczne
Równość wynagrodzeń i przejrzystość płac w firmach. Jakie wyzwania stawia dyrektywa UE?