Handel zyskuje dzięki AI. Długa lista korzyści dla firm

Nawet o 10 proc. mogą wzrosnąć przychody sieci handlowych dzięki wykorzystaniu narzędzi opartych na generatywnej sztucznej inteligencji – wynika z najnowszej analizy Bain & Company. Lista korzyści dla firm jest długa.

Publikacja: 09.08.2024 16:01

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzen

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych

Foto: adobestock

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
  • Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
  • Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Pozostało 96% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Raporty ekonomiczne
Rosnące problemy niemieckich producentów aut uderzą w polskie firmy
Raporty ekonomiczne
Eldorado w paczkach? Wydajemy mniej, kurierzy dostarczają więcej
Raporty ekonomiczne
Fundusze europejskie. Wrześniowe nowości w dotacjach dla firm
Raporty ekonomiczne
Kiedy polski atom i kto za to zapłaci? Budowa elektrowni przyspieszyła [RAPORT]
Raporty ekonomiczne
Ogromna kwota z KPO do wzięcia. PARP łowi poszkodowanych w pandemii
Materiał Promocyjny
Citi Handlowy kontynuuje świetną ofertę dla tych, którzy preferują oszczędzanie na wysoki procent.