Handel zyskuje dzięki AI. Długa lista korzyści dla firm

Nawet o 10 proc. mogą wzrosnąć przychody sieci handlowych dzięki wykorzystaniu narzędzi opartych na generatywnej sztucznej inteligencji – wynika z najnowszej analizy Bain & Company. Lista korzyści dla firm jest długa.

Publikacja: 09.08.2024 16:01

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzen

Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych

Foto: adobestock

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
  • Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
  • Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Czy Polska musi się obawiać amerykańskiego embarga na chipy? Eksperci są zgodni
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Raporty ekonomiczne
Wyścig o długość internetowego kabla. To już prawie meta
Raporty ekonomiczne
Donald Trump nie zdjął z Polski embarga na chipy. Eksperci: zyskają Chiny
Raporty ekonomiczne
Koniec boomu na firmy IT? Programiści wracają na etat
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Raporty ekonomiczne
Najem mieszkań nie powinien zdrożeć. Lokatorzy nie czują presji
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej