- Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
- Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
- Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Aktualizacja: 19.04.2025 22:47 Publikacja: 09.08.2024 16:01
Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych
Foto: adobestock
Tylko co 12. firma zdecydowanie nie ma w planach żadnych wdrożeń systemów opartych na AI. Wykorzystują ją nie ty...
Oferta mieszkań na wynajem przewyższa popyt. Szybko wynajmują się tylko dobrze przygotowane lokale z atrakcyjnym...
Polska zajmuje niechlubne trzecie miejsce w zestawieniu krajów o największych barierach dla biznesu. Rodzime fir...
Dyrektywa o pracy platformowej, która miała uregulować status osób pracujących przez aplikacje, głównie taksówka...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W trzy miesiące rodzimi przedsiębiorcy z lidera rankingu optymizmu stali się największymi na świecie pesymistami...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas