- Gdzie i w jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc w branży handlowej
- Jak wykorzystać AI w marketingu i skutecznie dotrzeć do klienta
- Jak zwiększyć produkcyjność pracowników dzięki sztucznej inteligencji
Aktualizacja: 05.07.2025 19:50 Publikacja: 09.08.2024 16:01
Największy potencjał na zwiększenie sprzedaży tkwi w wykorzystaniu sztucznej inteligencji do tworzenia spersonalizowanych ofert i skuteczniejszych rekomendacji zakupowych
Foto: adobestock
Pomimo nagłaśnianych w mediach kadrowych cięć, tempo rozwoju sektora usług biznesowych pobiło ubiegłoroczne prog...
Rodzima branża technologiczna równa z ziemią projekt, który miał wyznaczyć kierunki rozwoju sztucznej inteligenc...
Politycy wreszcie zauważyli, że środków na zakup uzbrojenia jest za mało i że potrzeba więcej ludzi, którzy te z...
Po wprowadzeniu kontroli na granicach z Niemcami i Litwą transport spodziewa się najgorszego. Przedstawiciele br...
Pierwsza połowa 2025 r. nie przyniosła firmom spektakularnych możliwości dotacyjnych, za to lipiec pod tym wzglę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas