Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja odmieniła pracę agencji nieruchomości. Zastąpi agentów?

Głównym zadaniem AI w branży nieruchomości jest automatyzacja powtarzalnych zadań, robienie opisów, wycena i wizualizacje obiektów online, a także analiza danych, która pozwala przewidywać trendy oraz tworzyć spersonalizowane oferty.

Publikacja: 30.08.2024 03:24

Polskie agencje nieruchomości i platformy internetowe zaczynają już korzystać z rozwiązań AI

Polskie agencje nieruchomości i platformy internetowe zaczynają już korzystać z rozwiązań AI

Foto: AdobeStock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • W jakich obszarach sztuczna inteligencja wspiera agentów nieruchomości?
  • Jakie rozwiązania AI wdrażają dziś polskie firmy z sektora nieruchomości?
  • Czy wykorzystanie AI wpłynie na zmniejszenie zatrudnienia w tej branży?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Gorąca jesień w branży gier. Wiemy, co szykują studia z Polski
Raporty ekonomiczne
Szklany sufit ma się dobrze. Mało kobiet w zarządach
Raporty ekonomiczne
Najsłabsze ogniwo strefy euro? Trudny czas nad Sekwaną
Raporty ekonomiczne
Ceny złota biją rekordy. Kto ma najwięcej złota na świecie? Ile ma Polska?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Raporty ekonomiczne
Asseco, Comarch... kto następny? Polskie firmy na celowniku
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama