Sztuczna inteligencja odmieniła pracę agencji nieruchomości. Zastąpi agentów?

Głównym zadaniem AI w branży nieruchomości jest automatyzacja powtarzalnych zadań, robienie opisów, wycena i wizualizacje obiektów online, a także analiza danych, która pozwala przewidywać trendy oraz tworzyć spersonalizowane oferty.

Publikacja: 30.08.2024 03:24

Polskie agencje nieruchomości i platformy internetowe zaczynają już korzystać z rozwiązań AI

Polskie agencje nieruchomości i platformy internetowe zaczynają już korzystać z rozwiązań AI

Foto: AdobeStock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • W jakich obszarach sztuczna inteligencja wspiera agentów nieruchomości?
  • Jakie rozwiązania AI wdrażają dziś polskie firmy z sektora nieruchomości?
  • Czy wykorzystanie AI wpłynie na zmniejszenie zatrudnienia w tej branży?
Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Luksus znowu na zakręcie. Największe kłopoty od pandemii
Raporty ekonomiczne
Mimo rekordowej oferty mieszkań deweloperzy wspominają o podwyżkach
Raporty ekonomiczne
Pakiet antyblackoutowy poparty. Jest tylko jeden wyjątek
Raporty ekonomiczne
Branża leasingowa w euforii. W życie wchodzą przepisy, o które walczyła od lat
Raporty ekonomiczne
Start-upy bez pieniędzy. „Panuje lęk przed ryzykiem”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama