Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Rewolucja AI kosztuje fortunę. Firmy muszą znaleźć dodatkowe 2 bln dol.
Raporty ekonomiczne
„Niezatrudnialni”. Pracodawcy nieufni wobec Zetek
Raporty ekonomiczne
Kto zyskuje na sprzedaży uprawnień do emisji CO2? Jest rozliczenie ETS
Raporty ekonomiczne
Rozkręca się kolejowe starcie o pasażera
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Raporty ekonomiczne
Gorąca jesień w branży gier. Wiemy, co szykują studia z Polski
Reklama
Reklama