- jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
- jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
- jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Aktualizacja: 01.07.2025 04:01 Publikacja: 20.09.2024 11:43
Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb
Foto: adobestock
Przyjęta przez Sejm nowelizacja ustawy wiatrakowej wraz z poprawkami dotyczącymi mrożenia cen energii nie kończy...
Wbrew obawom biznesu regulacje zwiększające przejrzystość wynagrodzeń nie wymuszą ich ujawniania w ofertach prac...
Średnia liczba wizyt w lokalach gastronomicznych jest nieco wyższa niż rok temu, a najbliższe tygodnie zapowiada...
Do źródeł niespodzianek systemu kaucyjnego dołączają zapisy licencji dla operatorów. Do startu systemu kaucyjneg...
Miniony rok przyniósł kolejny wzrost zatrudnienia we władzach publicznych i wśród wyższych urzędników. Tymczasem...
Rząd zdaje się szukać podatkowych dojnych krów, by podreperować stan finansów państwa. Ale daniny sektorowe są t...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas