Reklama

Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Toksyczny szef albo współpracownik podkopie zdrowie i zmniejszy szanse na premię
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Raporty ekonomiczne
Deweloperzy mieszkaniowi prężą muskuły, a działy sprzedaży zakasują rękawy
Raporty ekonomiczne
Zbrojenia czy socjal? Co naprawdę odpowiada za dziurę w finansach publicznych
Raporty ekonomiczne
Pracownicy IT są wypaleni, boją się AI. Nadchodzi era respecjalizacji, nie wszyscy przetrwają
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Raporty ekonomiczne
Rekordowy deficyt i słabe dochody. Czy rząd znowelizuje budżet?
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama
Reklama