Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Państwo chce wspomagać budowę domów studenckich
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy tracą specjalistów przez nowe przepisy migracyjne
Raporty ekonomiczne
Po co nam dwie ustawy regulujące najem krótkoterminowy?
Raporty ekonomiczne
Drewno coraz droższe, eksport słabnie. Kryzys w przemyśle drzewnym się pogłębia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Raporty ekonomiczne
Sklepy zapłacą miliardy. Rząd wprowadza kosztowne zmiany dla handlu
Reklama
Reklama