- jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
- jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
- jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Aktualizacja: 20.04.2025 02:00 Publikacja: 20.09.2024 11:43
Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb
Foto: adobestock
Tylko co 12. firma zdecydowanie nie ma w planach żadnych wdrożeń systemów opartych na AI. Wykorzystują ją nie ty...
Oferta mieszkań na wynajem przewyższa popyt. Szybko wynajmują się tylko dobrze przygotowane lokale z atrakcyjnym...
Polska zajmuje niechlubne trzecie miejsce w zestawieniu krajów o największych barierach dla biznesu. Rodzime fir...
Dyrektywa o pracy platformowej, która miała uregulować status osób pracujących przez aplikacje, głównie taksówka...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
W trzy miesiące rodzimi przedsiębiorcy z lidera rankingu optymizmu stali się największymi na świecie pesymistami...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas