Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Nieprędko doczekamy się jawności płac w ofertach pracy
Raporty ekonomiczne
Mamy dowód na siłę polskiego biznesu. Oto Lista 500 „Rzeczpospolitej”
Raporty ekonomiczne
Rośnie otwartość firm i pracowników na elastyczną pracę
Raporty ekonomiczne
Przeciąganie liny na rynku mieszkaniowym. Obniżka stóp procentowych podkręci popyt?
Raporty ekonomiczne
Po raz pierwszy większość polskich e-sklepów działa już za granicą