- jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
- jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
- jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Aktualizacja: 06.06.2025 11:54 Publikacja: 20.09.2024 11:43
Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb
Foto: adobestock
Polskie ciepłownie systemowe, które w 60 proc. są nadal oparte na węglu, potrzebują zmian. Rząd rusza z konsulta...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Czy rynek zamówień publicznych nad Wisłą wygrzebie się z dołka? Choć w ubiegłym roku branża technologiczna na ty...
Chociaż wciąż dziewięciu na dziesięciu badanych specjalistów i menedżerów opowiada się za czterodniowym tygodnie...
Globalnie liczba upadłości w 2024 r. wzrosła o 13 proc., ale w Polsce o 5 proc. Niemniej trend wzrostowy także u...
Stabilne i najniższe od lat ceny paliw, relatywnie silny złoty, wciąż spora presja płacowa, inflacja jeszcze z c...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas