Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało 96% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Raporty ekonomiczne
System kaucyjny walczy o uwagę, ale rząd zmaga się z powodzią
Raporty ekonomiczne
Nasz barometr rotacji prezesów spółek najwyższy od dekady. Kto został na stanowisku?
Raporty ekonomiczne
Małe i średnie firmy masowo sięgają w Polsce po AI. „To się opłaca”
Raporty ekonomiczne
Erasmus dla młodych przedsiębiorców. "Należy to rozpropagować"
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Raporty ekonomiczne
Program dla start-upów z grantami do 400 tys. zł. "Nie ma tu żadnego haczyka"