Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało 96% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Raporty ekonomiczne
Polska zaściankiem innowacji. AI może nas jeszcze bardziej pogrążyć
Materiał Promocyjny
BaseLinker uratuje e-sklep przed przestojem
Raporty ekonomiczne
Mieszkania są coraz mniej dostępne. Ile pensji potrzeba na nowe lokum w największych miastach?
Raporty ekonomiczne
Przemysł walczy o technologiczne talenty
Raporty ekonomiczne
Spółka CPK chce wpuścić superszybkie pociągi do mniejszych miast
Raporty ekonomiczne
AI tworzy ofertę pracy, a potem sama pomaga o nią aplikować