Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Sztuczna inteligencja obniża ceny. Polskie firmy idą w algorytmy
Raporty ekonomiczne
Właściciele mieszkań na wynajem już nie dyktują warunków. Czas negocjować czynsze
Raporty ekonomiczne
Siedem barier głównych. Modlitwa polskich firm
Raporty ekonomiczne
Firmy kurierskie w opałach. Paczki podrożeją o 40 proc.?
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
raporty
Polskie firmy przerażone planami Donalda Trumpa