Reklama

Sztuczna inteligencja pomoże biurom podróży. Czas personalizacji ofert

AI to lepsza interakcja biur podróży z klientami oraz personalizacja ofert i usług. Pomoże też zaplanować wyjazd.

Publikacja: 20.09.2024 11:43

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lep

Sztuczna inteligencja może być przyszłością biur podróży, polepszając interakcje z klientami czy lepiej dostosowując oferty do ich potrzeb

Foto: adobestock

Z tego artykułu dowiesz się:

  • jakie oszczędności biznes turystyczny osiąga z wykorzystania AI;
  • jakie są rozwiązania ułatwiające podróże i kto je stosuje;
  • jak można wykorzystać metaverse w branży turystycznej.
Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Został już tylko miesiąc do startu sytemu kaucyjnego. Nikt nie jest zadowolony
Raporty ekonomiczne
Kryzys w dużym AGD trwa, produkcja w Polsce pod kreską
Raporty ekonomiczne
Jak dobre zbiory wpłyną na ceny żywności? Taniej raczej nie będzie
Raporty ekonomiczne
Coraz więcej bogatych nad Wisłą. Co robią z pieniędzmi?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Raporty ekonomiczne
Jaka dziura w budżecie na 2026 r.? Znowu może paść rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama