Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie opór wobec AI. Dlaczego w Polsce nie ma boomu na boty?

Rodzime firmy nie potrzebują zaawansowanych narzędzi sztucznej inteligencji, a wystarczy im prosta automatyzacja – wynika z badań, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza. Niechęć wobec tej technologii narasta.

Publikacja: 21.11.2024 04:05

Bot obsłuży większą liczbę zadań w krótszym czasie, a jego koszt wdrożenia jest jednorazowy.

Bot obsłuży większą liczbę zadań w krótszym czasie, a jego koszt wdrożenia jest jednorazowy.

Foto: tippapatt

Z tego artykułu dowiesz się,

  • jakie korzyści niesie firmom AI?
Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Kto zyskuje na sprzedaży uprawnień do emisji CO2? Jest rozliczenie ETS
Raporty ekonomiczne
Rozkręca się kolejowe starcie o pasażera
Raporty ekonomiczne
Gorąca jesień w branży gier. Wiemy, co szykują studia z Polski
Raporty ekonomiczne
Szklany sufit ma się dobrze. Mało kobiet w zarządach
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Raporty ekonomiczne
Najsłabsze ogniwo strefy euro? Trudny czas nad Sekwaną
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama