Reklama

Rośnie opór wobec AI. Dlaczego w Polsce nie ma boomu na boty?

Rodzime firmy nie potrzebują zaawansowanych narzędzi sztucznej inteligencji, a wystarczy im prosta automatyzacja – wynika z badań, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza. Niechęć wobec tej technologii narasta.

Publikacja: 21.11.2024 04:05

Bot obsłuży większą liczbę zadań w krótszym czasie, a jego koszt wdrożenia jest jednorazowy.

Bot obsłuży większą liczbę zadań w krótszym czasie, a jego koszt wdrożenia jest jednorazowy.

Foto: tippapatt

Z tego artykułu dowiesz się,

  • jakie korzyści niesie firmom AI?
Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Chłodniejsza końcówka lata na polskim rynku rekrutacji
Raporty ekonomiczne
Specjaliści już korzystają z AI, lecz boją się jej konkurencji
Raporty ekonomiczne
Popyt rośnie, ceny - nie. Zapowiada się dobra jesień w mieszkaniówce
Raporty ekonomiczne
Tego lata popyt na paliwa płynne był mniejszy niż rok temu
Raporty ekonomiczne
Bot w firmie przynosi wymierne korzyści. Do czego służy agent AI?
Reklama
Reklama
Reklama