- Dlaczego coraz więcej organizacji non-profit używa rozwiązań AI;
- Jak zastosowanie AI zwiększa efektywność foundraisingu;
- Jakie rozwiązania, które NGO mogą wykorzystać bezpłatnie lub bez dużych nakładów, są dostępne.
Aktualizacja: 17.06.2025 16:23 Publikacja: 02.12.2024 09:14
W Greenpeace AI poprawiła nie tylko skuteczność foundraisingu, ale znacznie zmniejszyła rotację darczyńców
Foto: shutterstock
Klienci powoli wracają na rynek mieszkań. Deweloperzy dostosowują produkcję do ich możliwości. Duża oferta powśc...
W ciągu dekady odsetek terminowo regulowanych zobowiązań przez polskich przedsiębiorców niemal się podwoił – w 2...
E-sklepy i tradycyjne wyszukiwanie mogą pójść w odstawkę, coraz więcej osób szuka bowiem usług i produktów w pop...
Miniony miesiąc przyniósł dwucyfrowy spadek liczby ofert zgłoszonych do urzędów pracy i stagnację na portalach r...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas