Reklama

Sztuczna inteligencja obniża ceny. Polskie firmy idą w algorytmy

Tylko co 12. firma zdecydowanie nie ma w planach żadnych wdrożeń systemów opartych na AI. Wykorzystują ją nie tylko przedsiębiorstwa technologiczne, ale duży entuzjazm widać także w handlu detalicznym.

Publikacja: 18.04.2025 04:27

Sztuczna inteligencja obniża ceny. Polskie firmy idą w algorytmy

Foto: Adobe Stock

Choć na razie tylko 9 proc. krajowych firm handlowych wdraża różne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, takie jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, to aż 43 proc. już to planuje – wynika z raportu Ambiscale, KODA.AI i Insightlandu z grupy Hexe Capital, sporządzonego na podstawie badania polskich firm.

Firmy idą w AI

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Cyberarmagedon – w Europie gorzej niż u nas jest tylko w jednym kraju
Raporty ekonomiczne
Chłodniejsza końcówka lata na polskim rynku rekrutacji
Raporty ekonomiczne
Specjaliści już korzystają z AI, lecz boją się jej konkurencji
Raporty ekonomiczne
Popyt rośnie, ceny - nie. Zapowiada się dobra jesień w mieszkaniówce
Raporty ekonomiczne
Tego lata popyt na paliwa płynne był mniejszy niż rok temu
Reklama
Reklama
Reklama