Aktualizacja: 19.04.2025 10:23 Publikacja: 18.04.2025 04:27
Foto: Adobe Stock
Choć na razie tylko 9 proc. krajowych firm handlowych wdraża różne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, takie jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, to aż 43 proc. już to planuje – wynika z raportu Ambiscale, KODA.AI i Insightlandu z grupy Hexe Capital, sporządzonego na podstawie badania polskich firm.
Oferta mieszkań na wynajem przewyższa popyt. Szybko wynajmują się tylko dobrze przygotowane lokale z atrakcyjnym...
Polska zajmuje niechlubne trzecie miejsce w zestawieniu krajów o największych barierach dla biznesu. Rodzime fir...
Dyrektywa o pracy platformowej, która miała uregulować status osób pracujących przez aplikacje, głównie taksówka...
W trzy miesiące rodzimi przedsiębiorcy z lidera rankingu optymizmu stali się największymi na świecie pesymistami...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Młodzi ludzie z pokolenia Z stawiają na pracodawców, którzy oferują otwartą komunikację, równowagę między pracą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas