Reklama
Rozwiń

Sztuczna inteligencja obniża ceny. Polskie firmy idą w algorytmy

Tylko co 12. firma zdecydowanie nie ma w planach żadnych wdrożeń systemów opartych na AI. Wykorzystują ją nie tylko przedsiębiorstwa technologiczne, ale duży entuzjazm widać także w handlu detalicznym.

Publikacja: 18.04.2025 04:27

Sztuczna inteligencja obniża ceny. Polskie firmy idą w algorytmy

Foto: Adobe Stock

Choć na razie tylko 9 proc. krajowych firm handlowych wdraża różne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, takie jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, to aż 43 proc. już to planuje – wynika z raportu Ambiscale, KODA.AI i Insightlandu z grupy Hexe Capital, sporządzonego na podstawie badania polskich firm.

Firmy idą w AI

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Ustawa wiatrakowa i mrożenie cen prądu jeszcze wrócą
Raporty ekonomiczne
Równość wynagrodzeń i przejrzystość płac w firmach. Jakie wyzwania stawia dyrektywa UE?
Raporty ekonomiczne
Restauracje liczą na zyski w wakacje. I się nie przeliczą
Raporty ekonomiczne
System kaucyjny startuje jesienią. Producenci zaskoczeni zmianą wymogów
Raporty ekonomiczne
Ubywa w Polsce specjalistów i robotników, przybywa urzędników
Raporty ekonomiczne
Jak uratować budżet i pobudzić gospodarkę. MF ma problem