Aktualizacja: 12.05.2025 10:57 Publikacja: 18.04.2025 04:27
Foto: Adobe Stock
Choć na razie tylko 9 proc. krajowych firm handlowych wdraża różne rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, takie jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach, to aż 43 proc. już to planuje – wynika z raportu Ambiscale, KODA.AI i Insightlandu z grupy Hexe Capital, sporządzonego na podstawie badania polskich firm.
Prawie trzy czwarte hodowców uznaje sytuację w sektorze trzody chlewnej za słabą lub bardzo słabą. Co czwarty za...
Zadłużona branża meblarska nie radzi sobie z tanią konkurencją. Musi więc zmienić profil produkcji: postawić na...
Nigdy jeszcze na światowych rynkach surowcowych nie było tyle zamieszania. Czy światowa wojna handlowa zmieni si...
Na kwietniowy spadek liczby ofert pracy na największych portalach rekrutacyjnych mogły wpłynąć zmiany w branżach...
Globalne firmy energetyczne wykorzystują elementy sztucznej inteligencji do automatyzacji, analizy i predykcji....
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas