Aktualizacja: 06.05.2025 08:24 Publikacja: 06.05.2025 04:14
Foto: Adobe Stock
O tej porze każdego roku sklepy z małą architekturą dla ogrodów przeżywają boom zamówień. Tym razem mierzą się jednak z dodatkowym wyzwaniem, o którym opowiada nam szef poznańskiej firmy e-commerce z portfela funduszu Enterprise Investors.
– Brak możliwości eksportu do USA teoretycznie powinien wpływać na większą podaż i niższe ceny, natomiast widzimy już odwrotne próby, tzn. tam, gdzie produkty są pożądane przez klientów, pojawiły się próby podniesienia cen – przyznaje Michał Bartkowiak, prezes firmy Focus Garden, sprzedającej małą architekturę ogrodową i meble sprowadzane z Azji, w tym z Chin. W 2023 r. miała ona ponad 100 mln zł przychodu.
Co dwie minuty jakaś firma w naszym kraju wdraża systemy sztucznej inteligencji. To pod względem tempa adopcji t...
Tylko co piąty pracujący Polak w pełni ufa kierownictwu swej firmy, oceniając, że w swoich decyzjach menedżerowi...
Nowa umowa na realizację projektu jądrowego ma być pomostem między tym, czego jeszcze nie udało się zrobić, a ty...
Największym wyzwaniem dla wdrożeń sztucznej inteligencji w sektorze publicznym jest brak odpowiedniej wiedzy i u...
Który z banków ma najwięcej klientów, a który udzielił najwięcej kredytów? Spojrzeliśmy na polski sektor w różny...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas