Aktualizacja: 06.07.2025 01:14 Publikacja: 06.05.2025 04:14
Foto: Adobe Stock
O tej porze każdego roku sklepy z małą architekturą dla ogrodów przeżywają boom zamówień. Tym razem mierzą się jednak z dodatkowym wyzwaniem, o którym opowiada nam szef poznańskiej firmy e-commerce z portfela funduszu Enterprise Investors.
– Brak możliwości eksportu do USA teoretycznie powinien wpływać na większą podaż i niższe ceny, natomiast widzimy już odwrotne próby, tzn. tam, gdzie produkty są pożądane przez klientów, pojawiły się próby podniesienia cen – przyznaje Michał Bartkowiak, prezes firmy Focus Garden, sprzedającej małą architekturę ogrodową i meble sprowadzane z Azji, w tym z Chin. W 2023 r. miała ona ponad 100 mln zł przychodu.
Pomimo nagłaśnianych w mediach kadrowych cięć, tempo rozwoju sektora usług biznesowych pobiło ubiegłoroczne prog...
Rodzima branża technologiczna równa z ziemią projekt, który miał wyznaczyć kierunki rozwoju sztucznej inteligenc...
Politycy wreszcie zauważyli, że środków na zakup uzbrojenia jest za mało i że potrzeba więcej ludzi, którzy te z...
Po wprowadzeniu kontroli na granicach z Niemcami i Litwą transport spodziewa się najgorszego. Przedstawiciele br...
Pierwsza połowa 2025 r. nie przyniosła firmom spektakularnych możliwości dotacyjnych, za to lipiec pod tym wzglę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas