Aktualizacja: 27.06.2025 11:57 Publikacja: 06.05.2025 04:14
Foto: Adobe Stock
O tej porze każdego roku sklepy z małą architekturą dla ogrodów przeżywają boom zamówień. Tym razem mierzą się jednak z dodatkowym wyzwaniem, o którym opowiada nam szef poznańskiej firmy e-commerce z portfela funduszu Enterprise Investors.
– Brak możliwości eksportu do USA teoretycznie powinien wpływać na większą podaż i niższe ceny, natomiast widzimy już odwrotne próby, tzn. tam, gdzie produkty są pożądane przez klientów, pojawiły się próby podniesienia cen – przyznaje Michał Bartkowiak, prezes firmy Focus Garden, sprzedającej małą architekturę ogrodową i meble sprowadzane z Azji, w tym z Chin. W 2023 r. miała ona ponad 100 mln zł przychodu.
Do źródeł niespodzianek systemu kaucyjnego dołączają zapisy licencji dla operatorów. Do startu systemu kaucyjneg...
Miniony rok przyniósł kolejny wzrost zatrudnienia we władzach publicznych i wśród wyższych urzędników. Tymczasem...
Rząd zdaje się szukać podatkowych dojnych krów, by podreperować stan finansów państwa. Ale daniny sektorowe są t...
Aż 42 proc. firm planuje migrację na europejskie oprogramowanie – wynika z badań, które „Rzeczpospolita” publiku...
W ciągu roku liczba incydentów z udziałem sztucznej inteligencji, w których ucierpiały firmowe dane, skoczyła dw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas