Aktualizacja: 21.05.2025 10:10 Publikacja: 06.05.2025 04:14
Foto: Adobe Stock
O tej porze każdego roku sklepy z małą architekturą dla ogrodów przeżywają boom zamówień. Tym razem mierzą się jednak z dodatkowym wyzwaniem, o którym opowiada nam szef poznańskiej firmy e-commerce z portfela funduszu Enterprise Investors.
– Brak możliwości eksportu do USA teoretycznie powinien wpływać na większą podaż i niższe ceny, natomiast widzimy już odwrotne próby, tzn. tam, gdzie produkty są pożądane przez klientów, pojawiły się próby podniesienia cen – przyznaje Michał Bartkowiak, prezes firmy Focus Garden, sprzedającej małą architekturę ogrodową i meble sprowadzane z Azji, w tym z Chin. W 2023 r. miała ona ponad 100 mln zł przychodu.
Za chwilę ruszy na dobre dyskusja, czy Unia Europejska powinna poluzować zasady konsolidacji w takich sektorach...
Kryzys w branży informatycznej stał się faktem. Sektor, który od lat uznawany był za stabilny finansowo, jest w...
Zaledwie 10 proc. top menedżerów dużych firm na świecie twierdzi, że są one gotowe na rewolucję w dziedzinie szt...
Niemal 50 proc. małych i średnich firm ma minimum jednego pracownika z zagranicy – wynika z badania BIG InfoMoni...
Sztuczna inteligencja wspiera diagnozowanie, pomaga przeprowadzać zabiegi i prowadzić dokumentację zarówno w sek...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas