Aktualizacja: 17.06.2025 19:21 Publikacja: 09.06.2025 05:00
Foto: Adobe Stock
Przedsiębiorcy, którzy sięgnęli po sztuczną inteligencję, notują wymierne efekty. Nic dziwnego więc, że – jak wynika z najnowszych badań SW Research i Ayming Polska – firmy nad Wisłą coraz mocniej wiążą swoją przyszłość z tą technologią. Aż 84 proc. ankietowanych wyszło już z fazy testów. Problemem pozostają jednak finanse. Na AI ponad 60 proc. badanych firm przeznacza mniej niż 2 proc. rocznego przychodu. Próg 5 proc. przekraczają ledwie trzy pomioty na setkę badanych. Warto jednak zaznaczyć, że – mimo tej istotnej bariery – w ostatnich dwóch latach dwie trzecie badanych podmiotów w naszym kraju zwiększyło nakłady na tę technologię.
Klienci powoli wracają na rynek mieszkań. Deweloperzy dostosowują produkcję do ich możliwości. Duża oferta powśc...
W ciągu dekady odsetek terminowo regulowanych zobowiązań przez polskich przedsiębiorców niemal się podwoił – w 2...
E-sklepy i tradycyjne wyszukiwanie mogą pójść w odstawkę, coraz więcej osób szuka bowiem usług i produktów w pop...
Miniony miesiąc przyniósł dwucyfrowy spadek liczby ofert zgłoszonych do urzędów pracy i stagnację na portalach r...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Popularna chińska platforma społecznościowa chce podbić Europę zakupami „na żywo”, wprost w aplikacji. Na celown...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas