Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

W ubiegłym roku firmy wsparły sport kwotą 1,46 mld zł. To wzrost o 7,9 proc. Najwięcej pieniędzy poszło na piłkę nożną.

Publikacja: 11.06.2025 04:33

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

Foto: Tomasz Sitarski

Od kilku lat polski rynek sponsoringu sportu notuje kolejne rekordy. W ubiegłym roku, po wzroście przekraczającym 7,9 proc., jego wartość wyniosła 1,46 mld zł -– wynika z najnowszych danych firmy Sponsoring Insight dla „Parkietu”. Michał Gradzik, partner zarządzający w tej firmie, szacuje, że w tym roku również będziemy mieli do czynienia z historycznym wynikiem. Zwyżka prawdopodobnie będzie jednak mniejsza, gdyż może sięgnąć 4–5 proc.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Rynek mieszkań się budzi. Łagodna fala, a nie tsunami
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy płacą w terminie. Tylko jeden kraj jest lepszy w światowym badaniu
Raporty ekonomiczne
Z botem na zakupy. To koniec sklepów, jakie znamy?
Raporty ekonomiczne
Stagnacja w rekrutacjach. Mniej ofert pracy. Jest jeden wyjątek
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Raporty ekonomiczne
Na zakupy z botem i przez TikToka