Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

W ubiegłym roku firmy wsparły sport kwotą 1,46 mld zł. To wzrost o 7,9 proc. Najwięcej pieniędzy poszło na piłkę nożną.

Publikacja: 11.06.2025 04:33

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

Foto: Tomasz Sitarski

Od kilku lat polski rynek sponsoringu sportu notuje kolejne rekordy. W ubiegłym roku, po wzroście przekraczającym 7,9 proc., jego wartość wyniosła 1,46 mld zł -– wynika z najnowszych danych firmy Sponsoring Insight dla „Parkietu”. Michał Gradzik, partner zarządzający w tej firmie, szacuje, że w tym roku również będziemy mieli do czynienia z historycznym wynikiem. Zwyżka prawdopodobnie będzie jednak mniejsza, gdyż może sięgnąć 4–5 proc.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Raporty ekonomiczne
Opóźnienia w systemie kaucyjnym. „Propaganda sukcesu”
Raporty ekonomiczne
Coraz większy głód ziemi pod mieszkania. Działki osiągają astronomiczne ceny
Raporty ekonomiczne
Polscy pracownicy rzadko szukają dodatkowej pracy
Raporty ekonomiczne
Fiskus chce setek milionów złotych z opodatkowania e-handlu
Raporty ekonomiczne
Dotacyjny czerwiec pod hasłem zeroemisyjnego transportu