Reklama

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

W ubiegłym roku firmy wsparły sport kwotą 1,46 mld zł. To wzrost o 7,9 proc. Najwięcej pieniędzy poszło na piłkę nożną.

Publikacja: 11.06.2025 04:33

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

Foto: Tomasz Sitarski

Od kilku lat polski rynek sponsoringu sportu notuje kolejne rekordy. W ubiegłym roku, po wzroście przekraczającym 7,9 proc., jego wartość wyniosła 1,46 mld zł -– wynika z najnowszych danych firmy Sponsoring Insight dla „Parkietu”. Michał Gradzik, partner zarządzający w tej firmie, szacuje, że w tym roku również będziemy mieli do czynienia z historycznym wynikiem. Zwyżka prawdopodobnie będzie jednak mniejsza, gdyż może sięgnąć 4–5 proc.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Brak zleceń na transport zatrzymał inwestycje w ciężarówki
Raporty ekonomiczne
Inflacja w Polsce wyraźnie spadła, ale pozostawiła niedosyt
Raporty ekonomiczne
Cyfrowy Polsat centrum sporu o sukcesję
Raporty ekonomiczne
Mała strategia gotowa, ale nie wszystkich zadowoli
Raporty ekonomiczne
Sztuczna inteligencja wspomoże polski eksport. Jaka jest kondycja handlu zagranicznego?
Reklama
Reklama
Reklama