Reklama

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

W ubiegłym roku firmy wsparły sport kwotą 1,46 mld zł. To wzrost o 7,9 proc. Najwięcej pieniędzy poszło na piłkę nożną.

Publikacja: 11.06.2025 04:33

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

Foto: Tomasz Sitarski

Od kilku lat polski rynek sponsoringu sportu notuje kolejne rekordy. W ubiegłym roku, po wzroście przekraczającym 7,9 proc., jego wartość wyniosła 1,46 mld zł -– wynika z najnowszych danych firmy Sponsoring Insight dla „Parkietu”. Michał Gradzik, partner zarządzający w tej firmie, szacuje, że w tym roku również będziemy mieli do czynienia z historycznym wynikiem. Zwyżka prawdopodobnie będzie jednak mniejsza, gdyż może sięgnąć 4–5 proc.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Rekordowy popyt na hipoteki. Banki znów walczą o klientów
Raporty ekonomiczne
Mięso króluje na polskich stołach. Roślinne alternatywy tracą na znaczeniu
Raporty ekonomiczne
Państwo chce wspomagać budowę domów studenckich
Raporty ekonomiczne
Polskie firmy tracą specjalistów przez nowe przepisy migracyjne
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Raporty ekonomiczne
Po co nam dwie ustawy regulujące najem krótkoterminowy?
Reklama
Reklama