Reklama

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

W ubiegłym roku firmy wsparły sport kwotą 1,46 mld zł. To wzrost o 7,9 proc. Najwięcej pieniędzy poszło na piłkę nożną.

Publikacja: 11.06.2025 04:33

Rekordy sponsoringu w sporcie. Na co poszło najwięcej pieniędzy?

Foto: Tomasz Sitarski

Od kilku lat polski rynek sponsoringu sportu notuje kolejne rekordy. W ubiegłym roku, po wzroście przekraczającym 7,9 proc., jego wartość wyniosła 1,46 mld zł -– wynika z najnowszych danych firmy Sponsoring Insight dla „Parkietu”. Michał Gradzik, partner zarządzający w tej firmie, szacuje, że w tym roku również będziemy mieli do czynienia z historycznym wynikiem. Zwyżka prawdopodobnie będzie jednak mniejsza, gdyż może sięgnąć 4–5 proc.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Goliat pomoże Dawidowi. Nawet 600 mln zł trafi do start-upów
Raporty ekonomiczne
Bruksela proponuje: firmowe auta już tylko na prąd
Raporty ekonomiczne
Bardzo cenna ziemia pod handel
Raporty ekonomiczne
W 2026 r. w firmach szykuje się kolejne hamowanie podwyżek płac
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Raporty ekonomiczne
Mocny wzrost płac podbity "trzynastkami" i trzy niedziele handlowe. Prognozy gospodarcze „Rz”
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama