Aktualizacja: 28.07.2017 12:18 Publikacja: 28.07.2017 12:18
Foto: 123RF
- Wszystko to dzięki dwóm, nowym lokalizacjom COT. Pierwsza właśnie została otwarta w Jaśle. Kolejna w najbliższych miesiącach zostanie otwarta w Nowym Sączu - informuje Wojciech Andrusiewicz, rzecznik prasowy ZUS.
Dotychczas Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługiwało średnio ok. 3 mln osób rocznie. Oznacza to, że każdy z 239 konsultantów obsłużył w roku blisko 13 tys. osób. W okresach, w których w życie wchodziło nowe prawo, albo granicznych terminach związanych z koniecznością składania dokumentów natłok klientów dzwoniących na COT był tak duży, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłużał się do kilkunastu minut.
W ramach deregulacji eksperci proponują, aby ZUS przejął obowiązki związane z rozliczaniem składek przez płatnik...
Wykonywanie pracy przez pracownika w różnych miejscowościach, do czego zobowiązuje go umowa o pracę, nie stanowi...
Większość przedsiębiorców zapłaci w 2026 r. mniejszą składkę zdrowotną niż w 2025 r. Tak wynika z przyjętej prze...
Przedsiębiorcy opodatkowani podatkiem liniowym, skalą podatkową lub ryczałtem ewidencjonowanym do 20 maja muszą...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Ubezpieczenie w KRUS nie wlicza się do okresu prowadzenia działalności, od którego zależy prawo do małego ZUS Plus.
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas