Reklama
Rozwiń
Reklama

Krótsze czekanie na infolinii ZUS - nowe Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

Nawet 400 tysięcy połączeń telefonicznych w każdym miesiącu ma obsługiwać Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Zdecydowanie ma też spaść czas oczekiwania na obsługę na infolinii.

Publikacja: 28.07.2017 12:18

Krótsze czekanie na infolinii ZUS - nowe Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

Foto: 123RF

- Wszystko to dzięki dwóm, nowym lokalizacjom COT. Pierwsza właśnie została otwarta w Jaśle. Kolejna w najbliższych miesiącach zostanie otwarta w Nowym Sączu - informuje Wojciech Andrusiewicz, rzecznik prasowy ZUS.

Dotychczas Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługiwało średnio ok. 3 mln osób rocznie. Oznacza to, że każdy z 239 konsultantów obsłużył w roku blisko 13 tys. osób. W okresach, w których w życie wchodziło nowe prawo, albo granicznych terminach związanych z koniecznością składania dokumentów natłok klientów dzwoniących na COT był tak duży, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłużał się do kilkunastu minut.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ZUS
Stypendium finansowane ze środków unijnych bez składek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
ZUS
Czy wpłaty pracodawcy na IKZE pracownika są oskładkowane?
ZUS
Zbyt wysoki zasiłek bez składek na ZUS
ZUS
eZUS zastąpi PUE ZUS. Co to oznacza dla przedsiębiorców?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
ZUS
Czy trzeba płacić składki od umów licencyjnych? ZUS wyjaśnia
Reklama
Reklama