Krótsze czekanie na infolinii ZUS - nowe Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

Nawet 400 tysięcy połączeń telefonicznych w każdym miesiącu ma obsługiwać Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Zdecydowanie ma też spaść czas oczekiwania na obsługę na infolinii.

Publikacja: 28.07.2017 12:18

Krótsze czekanie na infolinii ZUS - nowe Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

Foto: 123RF

- Wszystko to dzięki dwóm, nowym lokalizacjom COT. Pierwsza właśnie została otwarta w Jaśle. Kolejna w najbliższych miesiącach zostanie otwarta w Nowym Sączu - informuje Wojciech Andrusiewicz, rzecznik prasowy ZUS.

Dotychczas Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługiwało średnio ok. 3 mln osób rocznie. Oznacza to, że każdy z 239 konsultantów obsłużył w roku blisko 13 tys. osób. W okresach, w których w życie wchodziło nowe prawo, albo granicznych terminach związanych z koniecznością składania dokumentów natłok klientów dzwoniących na COT był tak duży, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłużał się do kilkunastu minut.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
ZUS
Karty lunchowe bez ZUS? Jakie warunki trzeba spełnić
ZUS
Minister Agnieszka Majewska: W sprawie składki nie składam broni
ZUS
ZUS wydał decyzję w sprawie oskładkowania świadczeń urlopowych
ZUS
W tych sytuacjach nie zabiorą ci zasiłku chorobowego. Nowa propozycja rządu
ZUS
Miejsce zamieszkania w Chinach, a składki w Polsce
Reklama
Reklama