Aktualizacja: 28.07.2017 12:18 Publikacja: 28.07.2017 12:18
Foto: 123RF
- Wszystko to dzięki dwóm, nowym lokalizacjom COT. Pierwsza właśnie została otwarta w Jaśle. Kolejna w najbliższych miesiącach zostanie otwarta w Nowym Sączu - informuje Wojciech Andrusiewicz, rzecznik prasowy ZUS.
Dotychczas Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługiwało średnio ok. 3 mln osób rocznie. Oznacza to, że każdy z 239 konsultantów obsłużył w roku blisko 13 tys. osób. W okresach, w których w życie wchodziło nowe prawo, albo granicznych terminach związanych z koniecznością składania dokumentów natłok klientów dzwoniących na COT był tak duży, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłużał się do kilkunastu minut.
Świadczenie urlopowe wypłacane zatrudnionym przez pracodawcę, który nie utworzył zakładowego funduszu świadczeń...
Nieobecność chorego pracownika pod adresem zamieszkania nie będzie dowodzić tego, że wykorzystuje on zwolnienie...
Ustawa systemowa nie posługuje się kryterium obywatelstwa, miejsca zamieszkania czy pobytu. Oznacza to, że obowi...
Banki, instytucje finansowe i kredytowe dostaną dostęp do danych znajdujących się na kontach płatników składek....
Ponad milion płatników składek ma zadłużenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych – wynika z danych, które otrzym...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas