Krótsze czekanie na infolinii ZUS - nowe Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

Nawet 400 tysięcy połączeń telefonicznych w każdym miesiącu ma obsługiwać Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Zdecydowanie ma też spaść czas oczekiwania na obsługę na infolinii.

Publikacja: 28.07.2017 12:18

Krótsze czekanie na infolinii ZUS - nowe Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS

Foto: 123RF

- Wszystko to dzięki dwóm, nowym lokalizacjom COT. Pierwsza właśnie została otwarta w Jaśle. Kolejna w najbliższych miesiącach zostanie otwarta w Nowym Sączu - informuje Wojciech Andrusiewicz, rzecznik prasowy ZUS.

Dotychczas Centrum Obsługi Telefonicznej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych obsługiwało średnio ok. 3 mln osób rocznie. Oznacza to, że każdy z 239 konsultantów obsłużył w roku blisko 13 tys. osób. W okresach, w których w życie wchodziło nowe prawo, albo granicznych terminach związanych z koniecznością składania dokumentów natłok klientów dzwoniących na COT był tak duży, że czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wydłużał się do kilkunastu minut.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ZUS
Jaka składka zdrowotna dla przedsiębiorców w 2026 r.? Dlaczego Sejm zwleka
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
ZUS
Praca prokurenta bez składek na ubezpieczenie społeczne. ZUS potwierdził
ZUS
Nadchodzą zmiany w Małym ZUS Plus. Co oznaczają dla firm
ZUS
Umów o dzieło najmniej w historii. „Rzeczpospolita” poznała dane z ZUS
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
ZUS
NFZ: wspólnik spółki będącej w upadłości musi płacić składkę zdrowotną
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście