Aktualizacja: 13.07.2017 06:40 Publikacja: 13.07.2017 06:40
Foto: 123RF
Stosunek prawny między spółką a członkiem jej zarządu może zostać uregulowany w drodze różnych aktów prawnych. Szczegółowe obowiązki reprezentanta spółki mogą zostać wskazane w samej uchwale o powołaniu do pełnienia tej funkcji, w umowie o pracę, czy też w umowie cywilnoprawnej. Wybór danego rozwiązania ma przy tym określone konsekwencje w zakresie podlegania ubezpieczeniom społecznym, a w konsekwencji – wpływa na wymiar związanych z tym obciążeń publicznoprawnych.
Świadczenie urlopowe wypłacane zatrudnionym przez pracodawcę, który nie utworzył zakładowego funduszu świadczeń...
Nieobecność chorego pracownika pod adresem zamieszkania nie będzie dowodzić tego, że wykorzystuje on zwolnienie...
Ustawa systemowa nie posługuje się kryterium obywatelstwa, miejsca zamieszkania czy pobytu. Oznacza to, że obowi...
Banki, instytucje finansowe i kredytowe dostaną dostęp do danych znajdujących się na kontach płatników składek....
Ponad milion płatników składek ma zadłużenie w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych – wynika z danych, które otrzym...
Trzeba wydłużyć korzystne zasady liczenia minimalnej składki zdrowotnej u przedsiębiorców na skali i liniowym PI...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas