W spocie reklamującym linię lotniczą nowym hasłem widać uśmiechniętych, energicznych młodych ludzi uprawiających sporty i podróżujących. Obrazom towarzyszą takie hasła jak „Bold, free and ready to explore” (ang. śmiały, wolny i gotowy do odkrywania), „Let's not be held back” (ang. nie zatrzymuj się), „Lets get out there” (ang. jedź tam) czy „Let's try new things”(ang. spróbuj nowych rzeczy).
Czytaj więcej
We wtorek wyleciał pierwszy samolot Wizz Aira z Krakowa do Genui. Przewoźnik podaje, że było to m...
Wizz Air o swoim nowym sloganie: To odważna zmiana
Jak pisze biuro prasowe linii lotniczej w komunikacie ogłaszającym stosowanie nowego sloganu, „to odważna zmiana, która przełamuje stereotypy związane z liniami niskokosztowymi, ukazując szerokie możliwości dostępnych, radosnych i nowoczesnych podróży”.
Zdaniem autorów informacji, „od pierwszego lotu w 2004 roku Wizz Air zrewolucjonizował podróżowanie, zmieniając latanie z luksusu w codzienną, realną możliwość. 'Let’s WIZZ' to kontynuacja tej drogi z odnowioną obietnicą zapewnienia przyjemnych i przystępnych możliwości podróżowania”.
Wizz Air – druga linia lotnicza w Polsce
Przewoźnik wyjaśnia też, że hasło to także część programu Customer First Compass, „który stawia klienta w centrum działań firmy. Zostanie on jeszcze bardziej wpleciony w codzienną pracę poprzez odświeżony zestaw wartości i zachowań pracowników”.