Aktualizacja: 02.07.2025 12:12 Publikacja: 07.05.2025 04:40
Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych
Foto: Adobe Stock
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku usług prawniczych skuteczny marketing jest najważniejszy dla pozyskiwania klientów, budowania marki i utrzymania przewagi konkurencyjnej. Niestety, wiele kancelarii popełnia podstawowe błędy, które ograniczają ich rozwój. Poniżej przedstawiam najważniejsze z nich wraz z refleksją i pytaniami, które pomogą ocenić własną strategię.
Wkomponowanie instytucji tzw. ślepych pozwów w nasz system prawny okazało się misją o wiele trudniejszą niż wysł...
Poparcie dla kandydatury Karola Nawrockiego żywo pokazało, że wyborca nie kieruje się racjonalnością, o jakiej m...
Hejt w życiu publicznym rozkwita dzięki bezradności państwa. Może to czas, by państwo na poważnie postarało się...
Kiedy wydaje ci się, że widziałeś już wszystko, to masz rację. Wydaje ci się. Historie, które przydarzają mi się...
Czasem jako adwokaci bywamy nieracjonalni, zwłaszcza gdy chodzi o pomoc ludziom, o których walczymy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas