Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Ograniczenia promocji napojów alkoholowych nie powinny opierać się na podobnych zasadach jak te obowiązujące na rynku leków refundowanych - uważa rzeczniczka małych i średnich przedsiębiorców.

Publikacja: 22.04.2025 18:55

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Foto: Adam Warżawa/PAP

Minister Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP, w piśmie do wiceministra zdrowia Wojciecha Koniecznego przedstawiła swoje uwagi do rządowego projektu zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a także ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Rynek sprzedaży napojów alkoholowych ma własną specyfikę

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
Ustawa o jawności cen mieszkań z podpisem prezydenta. Deweloperom grożą kary
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
ABC Firmy
Prezydent podpisał ustawę bardzo ważną dla przedsiębiorców
ABC Firmy
Za kierowanie spółką po zakazie grozi odszkodowanie
ABC Firmy
Firmy mogą starać się o dofinansowanie na elektryczne ciężarówki
ABC Firmy
Komisja Europejska chce uprościć RODO. Skorzystają małe i średnie firmy