Reklama

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Ograniczenia promocji napojów alkoholowych nie powinny opierać się na podobnych zasadach jak te obowiązujące na rynku leków refundowanych - uważa rzeczniczka małych i średnich przedsiębiorców.

Publikacja: 22.04.2025 18:55

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Foto: Adam Warżawa/PAP

Minister Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP, w piśmie do wiceministra zdrowia Wojciecha Koniecznego przedstawiła swoje uwagi do rządowego projektu zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a także ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Rynek sprzedaży napojów alkoholowych ma własną specyfikę

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
Rząd daje więcej czasu firmom na spełnienie ważnego obowiązku. Chodzi o ceny prądu
ABC Firmy
UOKiK wydał ważny dokument dla firm i menadżerów. Można uniknąć surowych kar
ABC Firmy
Rząd idzie na rękę spóźnialskim przedsiębiorcom. Chodzi o obniżone ceny prądu
ABC Firmy
Koniec przestarzałego obowiązku. Rząd chce „przewietrzyć” wiele ustaw
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
ABC Firmy
Jeśli udziały w spółce po rozwodzie zyskały, trzeba się tym podzielić
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama