Reklama
Rozwiń

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Ograniczenia promocji napojów alkoholowych nie powinny opierać się na podobnych zasadach jak te obowiązujące na rynku leków refundowanych - uważa rzeczniczka małych i średnich przedsiębiorców.

Publikacja: 22.04.2025 18:55

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Foto: Adam Warżawa/PAP

Minister Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP, w piśmie do wiceministra zdrowia Wojciecha Koniecznego przedstawiła swoje uwagi do rządowego projektu zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a także ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Rynek sprzedaży napojów alkoholowych ma własną specyfikę

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
To ostatnie chwile, żeby nie zapłacić więcej za prąd. Mija ważny termin
ABC Firmy
Nowy obowiązek dla przedsiębiorców od 1 lipca. Chodzi o e-doręczenia
ABC Firmy
Firmy mają uzyskać szybszy dostęp do danych z rejestru PESEL i nie tylko
ABC Firmy
UE „pogrzebie” producentów roślinnych suplementów? Niejednoznaczny wyrok TSUE
ABC Firmy
Można wykonać test i sprawdzić, jak firma jest przygotowana do raportowania ESG