Reklama

Program Czechy-Polska: pieniądze na ożywienie przygranicznego ruchu turystycznego

Do pierwszego października prowadzony będzie nabór propozycji a do 20 grudnia pełnych wniosków projektowych w programie Czechy–Polska. Na transgraniczne przedsięwzięcia zarezerwowano dwa mln euro dofinansowania.

Aktualizacja: 09.08.2021 12:52 Publikacja: 09.08.2021 09:52

Program Czechy-Polska: pieniądze na ożywienie przygranicznego ruchu turystycznego

Foto: PAP/Andrzej Grygiel

Pomysły na rozwój przygranicznych terenów powinny wpisywać się w cele drugiej osi programu Polska–Czechy „Rozwój potencjału przyrodniczego i kulturowego na rzecz wspierania zatrudnienia". W szczególności chodzi o przeprowadzenie takich działań, które w pierwszej kolejności pomogą przywrócić ruch turystyczny, a w dłuższym okresie przyczynią się do wzrostu liczby odwiedzających różne atrakcje turystyczne, historyczne i przyrodnicze w regionie przygranicznym (w okresie po zakończeniu pandemii). Zaproponowane działania mogą także obejmować zaplanowanie i wdrożenie wspólnych rozwiązań koncepcyjnych dla rozwoju turystyki transgranicznej.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Teresa Siudem: Rozwiązanie umowy o pracę z pracownikiem samorządowym
Administracja
Zwolnienie pracownika samorządowego - kiedy jest możliwe i na jakich zasadach?
Administracja
Czy można wstrzymać wykonanie decyzji środowiskowej?
Administracja
Wyrok NSA. Umowa o pracę to dokument prywatny a nie urzędowy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Administracja
Ochrona środowiska tak, ale nie kosztem dublowania obowiązków
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama