Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama porównawcza – czy naprawdę warto aż tyle ryzykować

W praktyce ta forma przekazu jest postrzegana jako agresywna i oceniana, zwłaszcza przez przedsiębiorców, jako nieetyczna i wręcz niedopuszczalna.

Publikacja: 03.01.2023 02:00

Reklama porównawcza – czy naprawdę warto aż tyle ryzykować

Foto: Adobe Stock

Wśród wielu różnych form promocji swojej marki oraz oferowanych towarów i usług na szczególną uwagę zasługuje reklama porównawcza. Jest ona niezwykle kuszącą forma przekazu, pozwalająca na odniesienie się bezpośrednio do towarów lub usług oferowanych przez konkurenta. Rynkowo jest ona jednak postrzegana jako agresywna kampania reklamowa o znacznej sile oddziaływania, oceniana zwłaszcza przez przedsiębiorców jako nieetyczna lub wręcz niedopuszczalna.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Agenci AI to zagrożnienie dla firm. Skutki decyzji maszyn bez ludzi mogą być katastrofalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Teresa Siudem: Sukcesja po śmierci przedsiębiorcy
Biznes
Testament przedsiębiorcy – 10 wskazówek, które pozwolą uniknąć błędów
Biznes
Jak wykorzystać depozyt notarialny w transakcjach M&A?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Jak stworzyć ogólne warunki umów, by wspierały biznes?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama