Aktualizacja: 21.05.2025 13:57 Publikacja: 03.01.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Wśród wielu różnych form promocji swojej marki oraz oferowanych towarów i usług na szczególną uwagę zasługuje reklama porównawcza. Jest ona niezwykle kuszącą forma przekazu, pozwalająca na odniesienie się bezpośrednio do towarów lub usług oferowanych przez konkurenta. Rynkowo jest ona jednak postrzegana jako agresywna kampania reklamowa o znacznej sile oddziaływania, oceniana zwłaszcza przez przedsiębiorców jako nieetyczna lub wręcz niedopuszczalna.
Mijają dwa lata od wejścia w życie przepisów o fundacji rodzinnej i dziesięć od uchwalenia prawa restrukturyzacy...
Zawarcie umowy z dłużnikiem znajdującym się w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego jest dla wierzyciela duż...
Wzrost wydatków na obronność powinien iść w parze ze zmianami w prawie ułatwiającymi podejmowanie działalności p...
Coraz więcej przedsiębiorców postrzega restrukturyzację nie jako oznakę porażki, lecz jako świadomą decyzję zarz...
Rejestracją fundacji rodzinnych zajmuje się tylko jeden sąd w Polsce, a rejestr nie jest prowadzony w formie tel...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas