Reklama

Wzmocnione ośrodki innowacji to konkurencyjne firmy

Instytucje specjalizujące się w usługach doradczych dla przedsiębiorców muszą rozwijać swoją ofertę i rozbudowywać zasoby. Teraz mogą na to pozyskać środki unijne z programu dla nowoczesnej gospodarki.

Publikacja: 08.11.2024 04:50

Wzmocnione ośrodki innowacji to konkurencyjne firmy

Foto: Adobe Stock

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła nabór projektów w ramach działania „Rozwój oferty Ośrodków Innowacji dla firm – oferta dla konsorcjalnych Ośrodków Innowacji”. Konkurs – zgodnie z nazwą przywołanego działania – jest skierowany do konsorcjalnych ośrodków innowacji akredytowanych przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Jego celem jest wzmocnienie potencjału tych podmiotów w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych na rzecz firm, czyli związanych z prowadzeniem badań naukowych i prac rozwojowych (ich inicjowaniem, określaniem ścieżek rozwoju, wskazywaniem możliwości kooperacyjnych itp.), wdrażaniem ich wyników do działalności firmy, ochrony praw własności intelektualnej. Aby skutecznie to czynić, ośrodki innowacji muszą trzymać rękę na pulsie, tj. obserwować i badać rynek, w tym ten globalny, podążać za trendami lub mieć pomysł na ich kreowanie.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kto odpowiada za compliance w spółce?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Kiedy umowa zlecenia to umowa o pracę?
Biznes
Zasoby w systemie compliance jako miara należytej staranności zarządu
Biznes
AI w biznesie: kto odpowiada za błędy sztucznej inteligencji?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Skutki nieuzyskania absolutorium przez członka zarządu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama