Amazon w Polsce – co to oznacza dla małych i średnich firm?

Imperium Jeffa Bezosa już oficjalnie wchodzi na nadwiślański rynek, a sprzedawcy mogą rejestrować swe konta. Jak tak duży gracz jak Amazon wpłynie w polskich realiach na małych i średnich przedsiębiorców?

Publikacja: 10.02.2021 00:18

Amazon w Polsce – co to oznacza dla małych i średnich firm?

Foto: Amazon jest już w Polsce. Źródło: Adobe Stock

Trochę historii. Do tej pory polski konsument mógł korzystać z globalnego marketplace’u wyłącznie z poziomu serwisu niemieckiego. Na chybcika przetłumaczona na język polski strona działała. Ot, mamy dostęp do bazy Amazona. Bez ekspresowej wysyłki, ale Polacy w końcu mogą kupować u Jeffa Bezosa.

Amazon w Polsce, czyli powoli do celu

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Inwestycje
Unijna ochrona nie dla Chińczyków. Ważny wyrok w sprawie zamówień publicznych
Inwestycje
Jest porozumienie w sprawie prestiżowej inwestycji Mennicy
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Inwestycje
Rafał Dębowski: Dlaczego rząd pozwala na paraliż inwestycyjny?