Aktualizacja: 19.06.2025 15:34 Publikacja: 13.04.2023 06:37
Foto: Adobe Stock
- Czy po wejściu w życie zmian w kodeksie pracy trzeba wszystkim zatrudnionym osobom dać nowe informacje o warunkach zatrudnienia? – pyta czytelniczka.
Nie. Przekazanie informacji uzupełniających dotychczasowe informacje o warunkach zatrudnienia nie jest obowiązkowe z mocy prawa. Taki obowiązek powstanie dopiero na wniosek pracownika, którego zatrudnienie trwało w chwili wejścia w życie nowelizacji przepisów, tj. 26 kwietnia 2023 r.
Sezon urlopowy to często wyzwanie dla działów kadr. Ustalenie planu urlopów tak, by zachować ciągłość pracy, byw...
Aby ruchomy rozkład czasu pracy stanowił realny benefit, pracodawcy powinni ustalić przedział godzin, w jakim pr...
Pracodawca nie może wysłać pracownika na urlop wypoczynkowy wbrew jego woli. Wyjątki są nieliczne i ściśle okreś...
Odwołanie z urlopu może być kosztowne. Firma, która coroczne uzgodnienia dotyczące terminów urlopów traktuje jak...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do 10. lipca związki zawodowe powinny przekazać pracodawcy informację o liczbie swoich członków. Od tego zależą...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas