Aktualizacja: 09.11.2021 06:11 Publikacja: 09.11.2021 13:21
Foto: Adobe Stock
W praktyce działalności banku występują przypadki kwestionowania prze klientów prawidłowości świadczonych przez bank usług. W takich przypadkach klienci składają reklamacje. Większość reklamacji zawiera żądanie wypłaty określonej sumy pieniędzy tytułem rekompensaty stanowiącej zwrot poniesionych przez klienta kosztów lub strat – szkód finansowych.
Reklamacja zasadna to taka, w przypadku której nieprawidłowość powstała w wyniku błędów po stronie banku, np. błędów ludzkich lub związanych z systemem informatycznym banku i jego funkcjonowaniem.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas