Aktualizacja: 09.11.2021 06:11 Publikacja: 09.11.2021 13:21
Foto: Adobe Stock
W praktyce działalności banku występują przypadki kwestionowania prze klientów prawidłowości świadczonych przez bank usług. W takich przypadkach klienci składają reklamacje. Większość reklamacji zawiera żądanie wypłaty określonej sumy pieniędzy tytułem rekompensaty stanowiącej zwrot poniesionych przez klienta kosztów lub strat – szkód finansowych.
Reklamacja zasadna to taka, w przypadku której nieprawidłowość powstała w wyniku błędów po stronie banku, np. błędów ludzkich lub związanych z systemem informatycznym banku i jego funkcjonowaniem.
Aby wesprzeć wybraną organizację, wystarczy wpisać w zeznaniu podatkowym jej numer KRS i określić kwotę, jaką ch...
Do podstawy opodatkowania podatkiem od towarów i usług wlicza się również inne podatki, takie jak podatek dochod...
Spółki mogą zaliczyć do kosztów podatkowych CIT hipotetyczne koszty pozyskania kapitału zewnętrznego, jeśli źród...
Aby ustalić zobowiązanie podatkowe PIT za 2024 r., konieczne może być skorygowanie przychodów i kosztów podatkow...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Utrata przez aktywa zdolności do generowania korzyści ekonomicznych wymaga dokonania odpisu aktualizującego wart...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas