Aktualizacja: 26.06.2025 16:26 Publikacja: 24.04.2022 02:00
Foto: Adobe Stock
Tak orzekł Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z 21 grudnia 2021 r. (II FSK 930/19).
Spółka zajmuje się produkcją i sprzedażą słodyczy. Korzystając z agencji marketingowej, zleca jej przeprowadzanie konkursów i loterii w imieniu i na rzecz spółki. Uczestnikami akcji marketingowych są konsumenci, pracownicy spółki, handlowcy oraz osoby współpracujące ze spółką, będące osobami fizycznymi lub osobami prowadzącymi działalność gospodarczą. Spółka we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej zwróciła się do organu z pytaniem, który podmiot - spółka czy agencja reklamowa, będzie zobowiązany jako płatnik pobrać zryczałtowany podatek dochodowy od nagród przekazywanych uczestnikom konkursu.
Dzień wolności podatkowej przypada w tym roku 29 czerwca – dzień później niż rok temu. Od przyszłego tygodnia pr...
Niematerialny charakter usług takich jak doradztwo czy marketing sprawia, że istnieje ryzyko zakwestionowania pr...
Działania promocyjne i reklamowe prowadzone przez przedsiębiorców mogą polegać na wydaniu potencjalnym klientom...
Zasady wyceny i ujmowania biologicznych aktywów trwałych i obrotowych, niebiologicznych produktów rolniczych ora...
Zdaniem fiskusa w przypadku inwestowania w obligacje przychodem pasywnym jest kwota wykupu obligacji przez emite...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas