Aktualizacja: 10.07.2020 08:01 Publikacja: 12.07.2020 13:15
Foto: Adobe Stock
Krajowa Informacja Skarbowa podała, że od stycznia do maja br. udzieliła prawie 600 tys. telefonicznych odpowiedzi na pytania podatników. Co taka odpowiedź daje np. przedsiębiorcy pytającemu o ulgi podatkowe?
Odpowiedź infolinii KIS to cenna wskazówka dla tych, którzy mają wątpliwości przy podatkowym rozliczeniu. Ale formalnie nic podatnikom nie gwarantuje. Może się okazać, że przedsiębiorca zastosuje się do wskazówek konsultanta z KIS, a jego urząd skarbowy będzie miał w tej sprawie inne zdanie.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas