Reklama

Pomoc z tarcz antykryzysowych będzie kontrolowana

Rozwiązania, które mają pomóc przedsiębiorcom w przetrwaniu stanu epidemii, polegają głównie na przyznaniu im środków finansowych. Prawidłowość ich wykorzystania z pewnością zostanie sprawdzona po powrocie do normalności.

Publikacja: 02.08.2020 15:30

Pomoc z tarcz antykryzysowych będzie kontrolowana

Foto: AdobeStock

Pomoc jest uzależniona od wielu kryteriów odwołujących się do szkodliwego wpływu ograniczeń związanych z pandemią na sytuację finansową przedsiębiorstwa. Wielokrotnie aktualizowana tarcza antykryzysowa umożliwiła różnym grupom społecznym skorzystanie z rozmaitych ulg i form wsparcia w związku z epidemią COVID-19. Zgodnie z danymi rządowymi, na ochronę miejsc pracy i gospodarki przeznaczono 212 mld zł, a dodatkowo w ramach Tarczy Finansowej z Polskiego Funduszu Rozwoju kolejne 100 mld zł, z których wypłacono już blisko 52 mld zł dla prawie 280 tys. firm.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: System kaucyjny to szereg obowiązków dla firm
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama