Aktualizacja: 03.01.2018 05:00 Publikacja: 03.01.2018 05:00
Foto: Fotolia.com
Spółka sprzedaje usługi telekomunikacyjne na rzecz konsumentów (abonentów). W celu intensyfikacji sprzedaży zawiera umowy z agentami. Ich zadaniem jest pozyskiwanie abonentów i zawieranie umów w imieniu i na rachunek spółki. Z tego tytułu spółka wypłaca im prowizję za każdą prawidłowo zawartą umowę. Dodatkowo, agentom przysługują premie, jeśli zawrą oni w miesiącu więcej umów, niż określone limity. Agentom nie przysługuje za to wynagrodzenie. Jeśli umowy nie zostaną skutecznie wdrożone, to wypłacone agentom wynagrodzenie ulega stosownemu skorygowaniu.
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup i eksploatację jachtu, który jest wykorzys...
Trzy i pół roku obowiązywania przepisów o porozumieniach inwestycyjnych nie przyniosło w praktyce ani jednego ta...
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas