Aktualizacja: 04.02.2016 06:30 Publikacja: 04.02.2016 06:30
Foto: www.sxc.hu
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie rozstrzygnął kwestię rozliczenia wygranych w konkursach. Sprawa dotyczyła agencji świadczącej usługi reklamowe i marketingowe, która na zlecenie innych podmiotów organizuje akcje promocyjne. Agencja chce zorganizować konkurs na zlecenie klienta. Jednym z warunków uczestnictwa będzie posiadanie statusu przedsiębiorcy. Dziesięć firm, które w ciągu trzech miesięcy kupi najwięcej produktów, otrzyma 5 tys. zł nagrody.
Agencja wystąpiła o interpretację. Pytała, czy od zwycięzców powinna pobrać jako płatnik 10 proc. zryczałtowanego PIT.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas