Aktualizacja: 16.01.2016 07:39 Publikacja: 16.01.2016 01:00
Foto: 123RF
Prowadzę firmę zajmującą się komunikacją w przedsiębiorstwach, reklamą, marketingiem, public relations. Założyłam blog, na którym promuję swoją działalność, zamieszczam specjalistyczne artykuły, opisuję różne wydarzenia. Zarabiam też na nim, zamieszczając reklamy różnych firm. Czy wydatki związane z jego prowadzeniem, np. wynagrodzenie za obsługę informatyczną i honoraria za pisane na nim artykuły i publikowane zdjęcia, mogą być wpisane do księgi przychodów i rozchodów jako podatkowe koszty? – pyta czytelniczka.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas