Reklama
Rozwiń

Paragonu za zakupy nie można wysłać konsumentowi e-mailem - interpretacja podatkowa

Klient powinien otrzymać wydrukowany dowód zakupu w momencie zapłaty w sklepie. Przesłanie skanu drogą elektroniczną jest niezgodne z przepisami, niezależnie od tego, czy kupujący płaci na miejscu czy przez internet.

Aktualizacja: 15.02.2019 07:55 Publikacja: 15.02.2019 07:17

Paragonu za zakupy nie można wysłać konsumentowi e-mailem - interpretacja podatkowa

Foto: Fotolia.com

Skarbówka wyjaśniła, jak dokumentować sprzedaż przez internet. Zgodnie z interpretacją przesłanie e-mailem zeskanowanego paragonu nie spełnia warunków jego wydania.

Z pytaniem zwróciła się spółka, która sprzedaje odzież w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski oraz prowadzi sklep internetowy. Klient kupujący online może zamówić towar przez internet i odebrać w sklepie stacjonarnym, płacąc przy odbiorze. Może też zapłacić przez internet. Spółka zapytała, czy w różnych wariantach sprzedaży możliwie jest przesłanie klientowi paragonu w postaci skanu drogą elektroniczną.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pracodawca odliczy 300 tys. zł za wypadek przy pracy? Przełomowy wyrok NSA
Podatki
Zbycie ruchomości w związku z leasingiem zwrotnym podlega VAT. Wyrok NSA
Podatki
Są nowe pomysły zespołu Rafała Brzoski na problemy polskich firm z fiskusem
Podatki
Minister finansów wydał ważną interpretację dla doradców podatkowych
Podatki
Czy owoce i warzywa można zaliczyć do kosztów? Jest nowa interpretacja
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Podatki
Zmiany w raportowaniu schematów podatkowych. Chodzi o tajemnicę zawodową
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń