Reklama
Rozwiń

Sąd o konkursie promocyjnym firmy: bez ekwiwalentu nie będzie PIT

Spełnienie wymogów przewidzianych w regulaminie konkursu, które są warunkiem otrzymania nagrody, nie ma charakteru świadczenia wzajemnego.

Publikacja: 27.09.2022 07:35

Sąd o konkursie promocyjnym firmy: bez ekwiwalentu nie będzie PIT

Foto: rp.pl / Paweł Rochowicz

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu uwzględnił skargę spółki, która miała wątpliwości podatkowe w związku z konkursem.

We wniosku o interpretację wyjaśniła, że prowadzi działalność w branży piwowarskiej. Żeby zwiększyć wolumen sprzedaży, organizuje różnego rodzaju akcje w celu rozpowszechnienia, zwiększenia atrakcyjności produktów swoich marek. Samodzielnie lub we współpracy z agencjami reklamowymi organizuje konkursy, które polegają na rywalizacji między uczestnikami w celu osiągnięcia jak najlepszych wyników.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Pracodawca odliczy 300 tys. zł za wypadek przy pracy? Przełomowy wyrok NSA
Podatki
Zbycie ruchomości w związku z leasingiem zwrotnym podlega VAT. Wyrok NSA
Podatki
Są nowe pomysły zespołu Rafała Brzoski na problemy polskich firm z fiskusem
Podatki
Minister finansów wydał ważną interpretację dla doradców podatkowych
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Podatki
Czy owoce i warzywa można zaliczyć do kosztów? Jest nowa interpretacja
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń