Reklama

Podatek od reklam: niejasności w projekcie problematyczne dla podatników i skarbówki

Projekt nowej daniny od reklam zawiera niespójności, narażające podatników na spory z władzami skarbowymi.

Aktualizacja: 09.02.2021 06:28 Publikacja: 08.02.2021 19:03

Podatek od reklam: niejasności w projekcie problematyczne dla podatników i skarbówki

Foto: Adobe Stock

Projekt ustawy nakładającej nowy podatek od reklam publikowanych w mediach wzbudził wiele protestów m.in. wydawców prasy oraz nadawców radiowych i telewizyjnych. Jednak nowy podatek może spowodować kłopoty nie tylko ekonomiczne i nie tylko dla prasy. Same władze skarbowe mogą mieć kłopot z obliczaniem tego podatku. Wszystko przez niejasne sformułowanie dotyczące źródeł przychodu do opodatkowania.

Problem z progami

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama