Reklama

Najlepsze konta oszczędnościowe. Co oferują banki pod koniec 2024 r.?

OSZCZĘDZANIE. Oprocentowanie nawet 8 proc. w skali roku, ale tylko po spełnieniu określonych warunków

Publikacja: 08.12.2024 11:08

Najlepsze konta oszczędnościowe. Co oferują banki pod koniec 2024 r.?

Foto: Adobe Stock

Konto oszczędnościowe to wyjątkowy produkt bankowy, który łączy w sobie cechy konta osobistego oraz lokaty. Jego podstawowym zadaniem jest umożliwienie efektywnego oszczędzania środków, jednak bez konieczności „zamrażania” ich, co ma miejsce w przypadku korzystania z lokat. Oprocentowanie kont oszczędnościowych waha się od 1 do 8 proc. Niestety, te najwyżej oprocentowane wymagają spełnienia dodatkowych warunków oraz są ograniczone czasową promocją. Często wyższe stawki są dostępne tylko dla nowych klientów lub w sytuacji spełnienia konkretnych warunków, takich jak minimalny poziom zasilenia konta czy limit wypłat w danym okresie. Warto również zwrócić uwagę na ewentualne opłaty związane z prowadzeniem konta, które mogą wpłynąć na ogólną rentowność oszczędzania.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Mieszkania nie tanieją, fali popytu nie ma. Są superokazje, 20-proc. rabaty. Gdzie?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Rzymska kolekcja Tadeusza Kantora. Ceny prac artysty rosną i idą w miliony
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Zmiany na NewConnect. Indeks cztery lata spadał. Czy przełamie złą passę?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Czy w 2026 roku złoto i srebro będą nadal tak mocno błyszczały?
Poradniki Rzeczpospolitej Ekonomia
Inwestowanie w spółki dywidendowe może przynieść zyski. 33 pewniaki z GPW
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama