Aktualizacja: 12.07.2025 18:12 Publikacja: 11.07.2025 15:53
Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy. Co oferują spółki z GPW?
Foto: AdobeStock
W ubiegłym roku udział krajowych inwestorów indywidualnych w obrotach na rynku głównym GPW wyniósł zaledwie 13 proc. Tym samym ich znaczenie kolejny rok z rzędu zmalało. Ostatnio, niższy udział niż obecnie mieli w 2019 r.
Spadające znaczenie krajowych inwestorów indywidualnych na GPW to przynajmniej częściowo konsekwencja tego, że część emitentów zdaje się w ogóle nie dbać o właściwą komunikację z akcjonariuszami, nie mówiąc już o stosowaniu jakichkolwiek zachęt do kupowania ich papierów. Tymczasem jednym z narzędzi, które mogłoby wiązać inwestorów ze spółką, są programy lojalnościowe. Z naszych wyliczeń wynika, że dziś funkcjonuje ich na rynku publicznym w Polsce około dziesięciu.
Dziś każdy kolekcjoner chce, jeśli go tylko na to stać, mieć w zbiorach prace tej polskiej artystki - Ewy Juszki...
Korzystając z trwającej hossy ceny akcji wielu spółek notowanych na krajowej giełdzie urosły do nienotowanych wc...
Ostatnie lata przypomniały, że przemiany na świecie mogą być bodźcem do dynamicznego wzrostu gospodarki i lokaln...
Deweloperzy budują mieszkania na działkach po przemyśle, po biurowcach i hipermarketach. Czy taka inwestycja się...
Wiosna i lato sprzyjają poszukiwaniom gruntów budowlanych. - Choć rynek sprzedaży działek nie jest już tak rozgr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas