#RZECZoPRAWIE - Wroński: Kłody pod koła polskich przewoźników

Największy minus pakietu mobilnego przyjętego przez Komisję Europejską, który być może całkowicie wyrzuci polskie firmy transportowe z unijnego rynku, to plan objęcia kierowców przepisami dyrektywy o pracownikach delegowanych.

Publikacja: 02.06.2017 16:14

Maciej Wroński

Maciej Wroński

Foto: rp.pl

Goszczący w programie #RZECZoPRAWIE Maciej Wroński, prezes Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska, był w środę w Brukseli, kiedy unijni urzędnicy ogłaszali tzw. pakiet drogowy.

- Zmian jest bardzo dużo. Brakuje jeszcze spójnej informacji, co Komisja Europejska chce zmienić. Czego mają się spodziewać polscy przewoźnicy? - zapytał eksperta prowadzący program Mateusz Rzemek.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy