Reklama
Rozwiń

Jak właściwie ewidencjonować obecność i nieobecność w pracy

Właściwe ewidencjonowanie godzin aktywności i nieobecności w pracy to gwarancja poprawnego wyliczenia pensji. Szefowie często mają problemy z prawidłowym sporządzeniem tego wykazu.

Publikacja: 20.10.2016 05:40

Jak właściwie ewidencjonować obecność i nieobecność w pracy

Foto: 123RF

Wolne ustala szef

DOKUMENTY. Nawet przy stałym rozkładzie czasu pracy można rozpisać grafik zadań na przyjęty w firmie okres rozliczeniowy.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego