Jak właściwie ewidencjonować obecność i nieobecność w pracy

Właściwe ewidencjonowanie godzin aktywności i nieobecności w pracy to gwarancja poprawnego wyliczenia pensji. Szefowie często mają problemy z prawidłowym sporządzeniem tego wykazu.

Publikacja: 20.10.2016 05:40

Jak właściwie ewidencjonować obecność i nieobecność w pracy

Foto: 123RF

Wolne ustala szef

DOKUMENTY. Nawet przy stałym rozkładzie czasu pracy można rozpisać grafik zadań na przyjęty w firmie okres rozliczeniowy.

Pozostało 98% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?