Reklama

Czy w ewidencji czasu pracy trzeba zawsze podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy?

Od stycznia 2019 r. rejestrując czas pracy trzeba dodatkowo podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia obowiązków. Nie zwalnia z tego stały rozkład czasu pracy.

Publikacja: 24.01.2019 05:20

Czy w ewidencji czasu pracy trzeba zawsze podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy?

Foto: Adobe Stock

- W ewidencji czasu pracy należy obecnie podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy. Czy dotyczy to także sytuacji, w których pracownicy mają stałe rozkłady czasu pracy i wykonują obowiązki zawsze w tych samych przedziałach godzin? – pyta czytelniczka.

Tak.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama