Czy w ewidencji czasu pracy trzeba zawsze podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy?

Od stycznia 2019 r. rejestrując czas pracy trzeba dodatkowo podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia obowiązków. Nie zwalnia z tego stały rozkład czasu pracy.

Publikacja: 24.01.2019 05:20

Czy w ewidencji czasu pracy trzeba zawsze podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy?

Foto: Adobe Stock

- W ewidencji czasu pracy należy obecnie podawać godzinę rozpoczęcia i zakończenia pracy. Czy dotyczy to także sytuacji, w których pracownicy mają stałe rozkłady czasu pracy i wykonują obowiązki zawsze w tych samych przedziałach godzin? – pyta czytelniczka.

Tak.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki