Aktualizacja: 22.09.2016 06:40 Publikacja: 22.09.2016 06:40
Foto: www.sxc.hu
Projekt coraz bliżej, czas goni, a lista zadań zamiast się skracać, zdaje się wydłużać. Do wykonania są jeszcze logotyp, plakat i ulotki, a grafik, który je zazwyczaj projektował, rozchorował się. Z odsieczą przychodzi project manager, który co prawda dotychczas nie wykonywał takich zadań, ale odbył kurs graficzny. Ponadto w zakresie jego obowiązków wynikających z opisu stanowiska jest tworzenie materiałów graficznych. Zadanie zostało zrealizowane, ulotki i plakat wyglądają profesjonalnie, wszystkie terminy zostały dotrzymane, a szef jest zadowolony. Powstaje tylko jeden problem – komu przysługują majątkowe prawa autorskie do powstałych utworów, bo ta kwestia nie była uregulowana w umowie o pracę project managera?
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas